НТКУ оголосила конкурс на творчу концепцію Євробачення-2017

НТКУ оголосила конкурс на творчу концепцію Євробачення-2017

Укрінформ
Національна телекомпанія України оголосила відбір на найкращу творчу концепцію Євробачення-2017. Мовник-організатор пісенного конкурсу очікує творчого оформлення для Євробачення від професійних креативних агенцій країни.

Про це йдеться в повідомленні, розміщеному на сайті "UA: Перший".

"Креативна концепція Євробачення-2017 включає в себе створення ідеї (теми), слогана та логотипа. Усе це в подальшому має стати загальновідомим знаком Євробачення-2017, відповідати цінностям загального бренду пісенного конкурсу, асоціюватися з Україною та формувати її позитивний імідж. Також важливо, щоб у щорічному логотипі конкурсу гармонійно поєдналися загальний офіційний логотип конкурсу і тематичні фірмові елементи - сублоготип і слоган", - ідеться в повідомленні.

В НТКУ зазначають, що посилаються на досвід мовників-організаторів Євробачення попередніх років, які залучали до створення творчої концепції конкурсу тільки професійні компанії, оскільки це "складна робота великого обсягу, що містить чимало елементів, кожен з яких має бути виконаний ідеально, Євробачення-2017 має отримати професійно виконані тему, слоган, логотип, які будуть відображені у брендбуку".

Перелік компаній, яким запропонували участь у конкурсі, НТКУ сформувала з огляду на рейтинги Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), до складу якої входять 142 компанії, що працюють на рекламному ринку. ВРК надала НТКУ рейтинги креативності та майстерності серед креативних агенцій та брендингових агентств і дизайн-студій. За результатами надісланих запрошень до конкурсу приєднались: Havas Worldwide Ukraine, BBDO Ukraine, Republique, J&I, TWIGA Idea, ARRIBA, ADVENTA Lowe, THINKMcCANN, Green Penguin Media.

Конкурс на найкращу творчу концепцію розпочато 20 жовтня. Проекти концепцій мають бути подані на розгляд на початку листопада. Потім Наглядова рада Євробачення-2017 та НТКУ оберуть переможця.  Рішення щодо переможця, концепція якого і стане оформленням Євробачення-2017, буде опубліковано на сайті НТКУ.

Авторам, які мають ідеї щодо творчої концепції Євробачення-2017, радять звертатися безпосередньо до агенцій, перелік яких опублікований вище, і запропонувати свої варіанти. Рішення про залучення чи незалучення таких ідей компанії ухвалюватимуть на власний розсуд.

Як повідомлялося, Євробачення-2017 в Україні пройде у Києві. Головною ареною пісенного конкурсу стане Міжнародний виставковий центр. Півфінали Євробачення-2017 відбудуться 9 та 11 травня, фінал - 13 травня.

Фото: "UA: Перший"

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-