На Кіровоградщині школярі хочуть відновити випуск «солодкого бренду» Олександрії

На Кіровоградщині члени молодіжного парламенту Центру дитячої та юнацької творчості хочуть відновити виробництво пряників, які 40-50 років тому були «солодким брендом»  міста Олександрії.

Про це повідомляє  Суспільне, передає Укрінформ.

«В Олександрії Кіровоградської області діти з молодіжного парламенту Центру дитячої та юнацької творчості відшукали рецепт Олександрійського пряника – забутого кулінарного бренду міста. Його продавали в Олександрії у 1970-80 роках», - йдеться у повідомленні.

Як розповіла координаторка пошукового проєкту Інна Кошель, пряник важив 750 г, зверху була намальована місцева пожежна вежа. Він був наче торт у картонній коробці – весь покритий глазур'ю, а всередині – вишневий джем. Його робили витиском через дерев'яну форму.

Діти Центру збирали інформацію про цей кулінарний виріб: читали архіви, знайшли хіміка-технолога, яка працювала на заводі з виробництва пряників. Вона розповіла про рецепт та його зовнішній вигляд.

Автори дослідження хотіли б, щоб у місті відновили виробництво смаколика, рецепт якого вони знайшли. Наразі підприємство для співпраці шукають, каже Кошель.

Читайте також: До Львова привезли давній гастрономічний бренд міста ‒ клепарівські черехи

Зазначають, що на конкурсі органів дитячого самоврядування «Активна генерація» Олександрійський молодіжний парламент отримав премію 13 тис. грн за проєкт «Пряник як смачний бренд міста». Гроші витратять на поїздку до Львова, щоб обмінятися досвідом з тамтешнім учнівським парламентом.

Фото: Суспільне