У Відні запрацював проєкт з отримання онлайн-замовлень у боксах

Фото

У Відні запрацювала нова система отримання куплених в інтернеті товарів Wienbox, яка пропонує споживачам цілодобову та безконтактну можливість самим забирати замовлення у зручний час зі скриньки на одній зі станцій.

Про це повідомляє власний кореспондент Укрінформу в Австрії.

Перший такий спеціальний пункт отримання посилок відкрився у понеділок в центральній частині австрійської столиці. До кінця року у Відні загалом буде відкрито 10 таких брендованих станцій Wienbox, пізніше буде створено ще 20. Водночас до проєкту Wienbox долучаються численні партнери, а тому насправді система вже має близько 200 пунктів із 7 тис. скриньок, де можна отримати свою посилку.

Ознайомитися з тим, де поблизу є пункти зі скриньками, можна на спеціальному онлайн-порталі www.wienbox.at. Партнерські фірми та торговці отримують доступ до них і залишають куплені там товари. Клієнти ж отримують спеціальний код через SMS, з допомогою якого потім відчиняють відповідну скриньку та забирають своє замовлення. При цьому доступ до боксів є цілодобовим.

Продавці також мають змогу залишати в скриньках товари з тим, щоб їх потім, у разі бажання покупця, забирали служби доставки і привозили клієнту просто додому. Повернення товару також є можливим з використанням цих скриньок.

Крім того, приватні особи можуть використовувати скриньки і для того, щоб просто передати якийсь предмет іншій особі – одержувачу надсилатиметься код через SMS для відкриття боксу.

Читайте також: В Ужгороді встановили перші криті велопарковки

Скриньки можна буде використовувати і просто для короткотермінового зберігання речей. Наприклад, якщо хтось після шопінгу ще хоче відвідати ресторан і не хоче носити з собою куплені товари.

Фото: Василь Короткий