Двоє з п'яти французів обиратимуть різдвяні подарунки з-поміж уживаних речей

Дослідження

Згідно з опитуванням Інституту громадської думки та маркетингу Франції, двоє з п'яти французів не лише дарували щось із вживаного раніше, а й планують придбати один чи кілька таких подарунків на це Різдво.

Серед причин - протистояння марнотратству та боротьба за збереження довкілля, передає Укрінформ з посиланням на France info.

"Різдвяне шопінг-шаленство втрачає свої позиції, оскільки французи все більше усвідомлюють надмірність та обмежений час цього періоду гіперспоживання, а тому змінюють свою купівельну поведінку, звертаючись до товарів секонд-хенду», - твердить Амандін де Соуза, керуюча директорка одного з найбільших сайтів подібних продажів Le Bon Coin.

Вона відзначає рекордну кількість відвідувань сайту саме період купівлі різдвяних подарунків.

За словами керівниці, колись подібну практику засуджували за дешевизну, але зараз її цінують значно більше: 83% людей, які отримали подарунок з секонд-хенду, кажуть, що не були розчаровані чи засмучені.

Більше половини тих, хто дарує секонд-хенд, робить це з економічних міркувань, 40 відсотків вважають, що це більш екологічно та допомагає боротись з надмірним споживанням. Чверть продають річ, бо володіють нею, але не користуються.

Очолюють рейтинг популярних подарунків, куплених або обміняних на сайті, книги (64%), а також іграшки (56%) та одяг (49%). У цей період великим попитом користуються вживані ялинкові прикраси та ілюмінація.

Читайте також: Французи інтегрують штучний інтелект у шкільні програми старших класів

Молоді люди частіше не лише продають, а і віддають речі, які були у вжитку: так роблять 62% серед 18-24-річних.

Опитування проводилося за допомогою онлайн-анкети за вибіркою 2 000 осіб, репрезентативною для населення Франції віком від 18 років і старше.

Як повідомлялось, в IKEA вирішили здавати в оренду різні види меблів. А потім, замість викидати їх, збираються відновлювати та продавати знову, таким чином продовжуючи життєвий цикл речей.