Король Бельгії обурений рекламою Burger King

Мережа ресторанів швидкого харчування Burger King анонсувала свій вихід на бельгійський ринок жартівливими виборами короля країни, що викликало невдоволення і обурення бельгійської королівської сім'ї.

Про це повідомляє BBC.

Вибори проходять на сайті whoistheking.be. Користувачам нагадують, що 21 липня 2013 року бельгійським монархом став Філіп, а 19 травня 2017 року "про свій прихід у Бельгії оголосив Burger King". "Два короля, одна корона, хто правитиме?", - запитує мережу у своїх користувачів і пропонує проголосувати за Філіпа або за Бургер Кінга.

При цьому, якщо вибрати правлячого монарха, сайт запитує: "Ви впевнені? Не він посмажить вам картоплю-фрі".

Якщо відповісти "так", то постає питання: "чи Впевнені ви, що ви впевнені?", а кнопка "так" стає значно менше, ніж кнопка "ні".

Представник бельгійської королівської сім'ї П'єр Емманюель де Бо заявив, що використання зображення короля має бути схвалено монархом, але у нього дозволу не питали. "Ми не схвалюємо такий підхід, - сказав він. - Оскільки це робиться для комерційних цілей, ми б не дали нашого дозволу".

Втім, на сайті Burger King використовує мультиплікаційне зображення Філіпа.

Представник мережі закусочних повідомив інформаційному агентству EFE, що не отримував ніяких повідомлень від монархії.