Twitter хоче купити Clubhouse – ЗМІ

Компанія Twitter провела перемовини щодо придбання соціальної мережі Clubhouse.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє Bloomberg.

За словами співрозмовників, перемовини тривали кілька місяців. Обізнані джерела також додали, що сума угоди - близько чотирьох мільярдів доларів США.

Читайте також: Clubhouse хочуть запустити на Android та скасувати доступ за запрошеннями

Наразі сторони вже не ведуть перемовини, невідомо також, чому саме вони зупинилися.

Представники Twitter та Clubhouse відмовилися коментувати новину.

Читайте також: Clubhouse запустив функцію прямих платежів

Як повідомляв Укрінформ, аудіосоцмережу Clubhouse заснували минулого року підприємці Пол Девіс та Рохан Сет. Вона завоювала популярність серед «еліти Кремнієвої долини» як приватний додаток на iPhone, доступ до якого можна отримати лише за спеціальним запрошенням.

Після реєстрації в Clubhouse користувачі можуть створювати різні кімнати і спілкуватися там виключно голосом.

Читайте також: Оман услід за Китаєм заблокував Clubhouse

У соцмережі вже зареєструвалися десятки знаменитостей – Марк Цукерберг, Ілон Маск, Джаред Лето, Дрейк та інші.