Google зайнявся гамбургерами

Фото

Найбільші IT-компанії “помірялись” намальованими бутербродами.

“Конкурс гамбургерів” серед найбільших світових виробників цифрових гаджетів і розробників прорамного забезпечення розгорівся із простого порівняння.

Хто готує “смачніші” - Apple чи Microsoft, Google чи Facebook, - IT-менеджери затіяли суперечку не на жарт.

Власне, йдеться про “емодзі” - зображення гамбургера серед інших малюнків, що йдуть “у комплекті” зі смайликами та іншими малюнками, які користувач телефону або соцмережі вставляє у текст повідомлення.

У Твіттері громада з усього світу взялася обговорювати, у кого кунжуту замало, а в кого сир “не там лежить”:

“Huawei кладе (здається) два листя салату, але без сиру. Це те, що я бачу”.

Читайте також: "Забудьте про бургери": американський сайт присвятив статтю емодзі борщу

“Facebook знає, як це правильно робити. Але ми мусимо поговорити з @davidmarcus про те, що робити з такою скромною порцією кунжуту”.

“Я думаю, нам потрібно обговорити, як Google кладе сир під мʼясо, тоді як Apple кладе його зверху”, - написав Thomas Baekdal. І це стало головним питанням, на яке відреагував головний виконавчий директор корпорації Google Inc. Сундар Пічаї.

Він написав, що його команда негайно займеться вирішенням цього питання.

Аж ось днями вийшла нова операційна система - Android 8.1. У якій, на відміну від попередньої Android 8.0, сир лежить на своєму місці.