Google Chrome пропонує смарт-засіб проти нав'язливої реклами

Корпорація Google, що належить Alphabet, оголосила, що в 2018 році запровадить в браузер Chrome функцію блокування настирливої реклами в інтернеті.

У своєму блозі корпорація повідомила, що надасть власникам сайтів інструмент Ad Experience Reports, який допоможе їм зрозуміти, яка реклама вважається прийнятною і як вирішити проблеми з рекламою, яка не відповідає стандартам.

Стандарти якості реклами визначатиме "Коаліція за кращу рекламу", в яку увійшли Google, Facebook, News Corp, Interactive Advertising Bureau (IAB), Procter & Gamble та інші компанії.

Неприйнятною, зокрема, буде вважатися реклама у вигляді спливаючих вікон, відеоролики, які  вмикаютьсяавтоматично, та рекламні оголошення із зворотним відліком часу.

У Google розраховують на те, що нова функція зменшить кількість користувачів, які, намагаючись позбутися настирливої реклами, встановлюють адблокер, що блокує всю рекламу.

Власникам сайтів з "добрим рекламним досвідом" також буде доступний інструмент, який отримав назву Funding Choices. Вони зможуть надати користувачам можливість вибрати: відключити адблокер або заплатити за перегляд сайту без реклами.

Бета-версія цього інструменту вже доступна в Північній Америці, Великобританії, Німеччини, Австралії та Новій Зеландії.