НОК презентував 7 соціальних кінороликів за участю українських олімпійців

За ініціативи Національного олімпійського комітету України в нашій країні було вперше проведено дослідження того, як молоді люди оцінюють власний добробут - якість життя, відчуття щастя, упевненість у власних силах. Завдяки компанії GfK Ukraine вдалося з'ясувати, що для  молоді є дуже важливими олімпійські цінності. 

Саме тому разом із компанією "Кока-Кола" та найбільшою українською кіностудією FILM.UA було створено 7 роликів за участю уславлених вітчизняних олімпійців - Сергія Бубки, Ольги Харлан, Юрія Чебана, Олега Верняєва, Жана Беленюка, Ольги Саладухи, Іллі Кваші та Георгія Зантараї, повідомляє кореспондент Укрінформу.

Квінтесенція коротких стрічок, які презентували під час прес-конференції у Києві 15 листопада, в тому, що загальнолюдські цінності, спорт, командний дух допомагають молодим людям досягти успіху, з оптимізмом ставитися до життя.

Читайте також: Бубка ініціював нагороду МОК для тренерів за досягнення у спорті

"У своїй діяльності ми багато уваги приділяємо залученню молоді до спорту та вихованню нових чемпіонів, - сказав президент НОК України Сергій Бубка. - Те, що підтримка наших олімпійців, змагання в чесній боротьбі, дружба та спілкування підвищують якість життя молоді - дуже важливий висновок для нас. Звичайно, не всі з тих, хто займаються спортом, стануть чемпіонами, але вони обов'язково виростуть сильними та успішними особистостями. Упевнений, що залучаючи партнерів зі сфери бізнесу та реалізуючи олімпійські проекти, ми сприятимемо вихованню здорової української нації".