Найпопулярнішим медіа для отримання новин залишаються месенджери

Опитування

В Україні 70% людей надають перевагу месенджерам для споживання новин.

Про це свідчать результати дослідження проведеного компанією Gradus Research, що є в розпорядженні Укрінформу.

"Найпопулярнішим медіа для споживання новин в Україні залишаються месенджери (70%). Окрім цього, респонденти все більше надають перевагу Youtube (56%), порівнюючи з березнем 2023 року (50%). Значення телебачення як новинного каналу також зросло (42% проти 38%)", - йдеться у повідомленні.

Зокрема, лише 23% опитаних обирають онлайн ЗМІ для споживання новин, а радіо - 17%.

Читайте також: YouTube має виробити чітку політику щодо шкідливого контенту - експерт

Опитування було проведено дослідницькою компанією Gradus Research методом самозаповнення анкети в мобільному додатку. Період проведення дослідження - 27-30 жовтня (розмір вибірки: 1032 респонденти).