МКІП проводить мистецький конкурс в рамках інформаційної кампанії «Україна без бар’єрів»

Міністерство культури та інформаційної політики проводить мистецький конкурс на визначення переможця з розробки брендбуку, концепцій, моделей інформаційної продукції на тему безбар'єрності.

Про це повідомив заступник міністра культури та інформаційної політики Тарас Шевченко під час чергового засідання Ради безбар’єрності, передає кореспондент Укрінформу.

«МКІП забезпечує організацію та проведення інформаційно-просвітницької кампанії «Україна без бар'єрів». Головний спосіб, в який організовується виконання цього пункту заходу, - оголошено мистецький конкурс на визначення переможця з розробки брендбуку, концепцій, моделей інформаційної продукції», - сказав Шевченко.

Він зазначив, що кінцевий термін подачі заявок на участь у цьому конкурсі - 8 листопада, і відповідно до кінця року буде визначений переможець.

За його словами, в результаті реалізації цього проєкту планується створення концепції та моделі інформаційної продукції, айдентики, зокрема, на тему безбар'єрності в широкому розумінні, та для кожного виду безбар'єрності окремо: фізична, інформаційна, цифрова, суспільна, громадська та освітня. Також окрема айдентика буде розроблена для кожного з шести флагманських проєктів на тему безбар'єрності, що реалізується міністерствами. І планується створення інформаційних матеріалів для соцмереж, зовнішньої реклами тощо.

Шевченко додав, що МКІП разом з Українським інститутом книги вже затвердили переможця мистецького конкурсу на створення книги про інклюзію. Так, 20 тисяч примірників книги мають бути видані, і поширені в бібліотеки до кінця цього року.

Читайте також: Зеленська планує ініціювати нові проєкти щодо безбар’єрності

Як повідомлялося, Національна стратегія зі створення безбар’єрного простору була розроблена за ініціативи першої леді Олени Зеленської та на виконання указу Президента від 3 грудня 2020 року «Про забезпечення створення безбар’єрного простору в Україні».