Оформлення паспортів і консультації: Міграційна служба запустила чат-бот
Державна міграційна служба запровадила чат-бот, за допомогою якого можна отримати консультацію з оформлення біометричних документів та скористатися електронними сервісами відомства.
Про це під час прес-конференції в Укрінформі розповів голова ДМС Максим Соколюк.
"Сьогодні ми презентуємо новий сервіс. Це чат-бот. У нових популярних месенжерах - вайбер та телеграм, можна буде в інтерактивному режимі отримати консультацію, записатися в електронну чергу та отримати інформацію про стан виготовлення документів", - зазначив Соколюк.
За його словами, "за таких умов використання електронних сервісів хабар просто нікому давати і нема за що".
"Цей сервіс є точкою входу в ті електронні сервіси, які є на сайті міграційної служби. Це дуже очікуваний крок від центрального органу державної влади - робити такі прозорі та прості сервіси для того, щоб громадяни відчували повагу до себе", - наголосив координатор проекту "Реформа управління на сході України ІІ", що виконується GIZ за дорученням Федерального уряду Німеччини Олексій Кубар.
Водночас заступник голови Державного агентства з питань електронного урядування України Валері Бакал зауважив, що скористатися чат-ботом можна з будь-якого гаджету, що дозволить контролювати кожен етап оформлення певного документа.
У ДМС повідомляють, що посилання на чат-ботів розміщено на сторінці "Онлайн-сервіси" на сайті відомства.
Також наголошують, що для громадян користування чат-ботами та всіма електронними сервісами Міграційної служби є безкоштовним.
Новий сервіс запроваджено з Державним агентством з питань електронного урядування України за підтримки проекту "Реформа управління на сході України ІІ", що виконується що виконується GIZ за дорученням Федерального уряду Німеччини.
Посилання на чат-боти розміщено на сторінці онлайн-сервісів (Viber, Telegram).