МЗС порадив українцям уважно обирати туроператора

Міністерство закордонних справ України вчергове закликало українців ретельно планувати свої подорожі за кордон та уважно обирати туристичного оператора.

Про це йдеться у відповідних рекомендаціях, які розмістив у Facebook Департамент консульської служби МЗС після того, як сотні українських туристів не змогли вилетіти з Тунісу.

“У зв’язку з затримкою вильоту кількох сотень українських туристів з Тунісу і неспроможністю туристичного оператора своєчасно повернути громадян України на Батьківщину Міністерство закордонних справ України повторно закликає громадян України, які планують подорожі за кордон, взяти до уваги такі рекомендації: ретельно планувати свої подорожі, враховуючи обставини, які можуть непередбачено виникнути; уважно обирати туристичного оператора, отримати від нього повну інформацію щодо дій у випадку надзвичайної ситуації, контактні дані компаній та осіб, до яких цілодобово можливо звернутися у випадку виникнення форс-мажорних обставин”, - йдеться в повідомленні.

Читайте також: Українські туристи застрягли в Тунісі, до них поїхав консул

Також МЗС радить українцям уважно вивчати умови контракту щодо надання туристичних послуг та враховувати безпекову ситуацію в країні, ситуацію в міжнародних аеропортах, через які здійснюватиметься подорож.

Крім того, у відомстві закликають зареєструватися на веб-ресурсі Департаменту консульської служби МЗС «Добровільна реєстрація українських громадян при подорожах за кордон («ДРУГ» http://friend.mfa.gov.ua/#/), який є ефективним інструментом попередження, а за потреби – розшуку та надання сприяння громадянам України в разі надзвичайних подій за кордоном http://tripadvisor.mfa.gov.ua/.

Читайте також: МЗС вирішило організаційні питання щодо вильоту частини українців з Тунісу

Якщо в міжнародному аеропорту склалися непередбачувані обставини, МЗС рекомендує громадянам України вжити таких заходів:

  • невідкладно встановити та підтримувати зв’язок з туроператором, авіаперевізником або їхніми представниками в країні перебування, відповідними аеропортовими службами, з’ясувати причину затримки (скасування) рейсу, перспективи та шляхи вирішення питання, отримати інформацію про порядок розміщення в готелі, надання медичної та іншої необхідної допомоги;
  • інформувати про актуальний стан ситуації родичів або знайомих в Україні;
  • невідкладно зателефонувати на «гарячу лінію» посольства або консульської установи в країні перебування аеропорту, або на цілодобову «гарячу лінію» МЗС: +38 044 238 16 57, адреса електронної пошти cons_or@mfa.gov.ua.

Читайте також: Омелян пригрозив позбавляти ліцензії недобросовісних туроператорів

Як повідомлялося, близько 300 українських туристів другу добу не можуть вилетіти до Харкова із аеропорту Монастір в Тунісі.

За словами пасажирів, авіакомпанія Bravo Airways і туроператор Oasis Travel в особі приймаючої компанії Insight Holidays не виконують своїх зобов'язань щодо повернення громадян України додому.

В МЗС запевнили, що вживають заходів для повернення українських туристів із Тунісу.