Освіта для дітей з особливими потребами: Київщина долучилася до проекту
У четвер, 14 вересня голова Благодійного фонду Петра Порошенка Марина Порошенко та керівник Київської ОДА Олександр Горган підписали Меморандум про співпрацю та долучення Київщини до національного проекту «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації».
Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Сьогодні Київська область доєдналася до нашого проекту. Інклюзивна освіта це не лише коли дитина з особливими потребами приходить до звичайної школи. Це і особливий підхід до навчання такої дитини, який містить додаткові елементи навчального процесу - індивідуальний план розвитку дитини, і для цього обов'язково має бути облаштоване місце і умови для такої дитини”, - сказала Марина Порошенко.
Голова Благодійного фонду Порошенка зауважила, що цей проект не просто спрямований на покращення умов для дітей, а формує толерантне суспільство.
"Сьогодні ми закладаємо нове майбутнє українського суспільства, результати якого ми отримаємо через 10-12 років, коли в життя вийде нове покоління українців - толерантних, гуманних", - наголосила Марина Порошенко.
Вона зауважила, що процес створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами набирає потужності у всіх регіонах.
Так, Київська область стала сьомим регіоном, який бере участь в національному проекті «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації». Зараз цей проект реалізовується у Запорізькій, Дніпропетровській, Житомирській, Чернігівській, Хмельницькій та Харківській областях.
Як повідомила Марина Порошенко, в 200 школах Київської області створено умови для інклюзивної освіти, в них навчається 618 учнів з особливими потребами.
Проте на Київщині інклюзивною освітою охоплені лише 4% дітей з особливими освітніми потребами.
Також Марина Порошенко передала дизайн-проекти бібліотеки нового зразка - Медіатеки та Ресурсної кімнати - для створення в інклюзивних школах регіону. Наразі в рамках проекту створено 70 Медіатек.
Проекти медіатеки та ресурсної кімнати включені в перелік рекомендацій з реконструкції опорних шкіл.