Вступна кампанія: як діяти, коли не можеш подати е-заяву

Перебої в електронній системі вступу були, але зараз робота нормалізовується, усі спеціалісти залучені до подолання складної ситуації.

Так прокоментував в ефірі Українського радіо віце-прем'єр-міністр В'ячеслав Кириленко проблеми у роботі ЄДЕБО під час вступної кампанії, повідомили Укрінформу в прес-службі Кириленка.

“Перший вал заяв пройшов, навантаження на систему Єдиної державної електронної бази з питань освіти стало меншим. Наші спеціалісти по кіберзахисту працюють злагоджено”, - зазначив Кириленко.

Він закликав вступників у разі потреби негайно звертатись на гарячу телефонну лінію Міністерства освіти та науки (044 481 32 92). Порадитись також можна і в електронній формі на сайті МОН або безпосередньо приїхати до ВНЗ і отримати особисту консультацію.

Читайте також: Кількість заяв вступників перевалила за мільйон. ТОП-10 вишів

“Зараз той, хто сам не може зареєструвати електронний кабінет і відправити заяви до обраних вишів, може прибувати в обраний навчальний заклад, і там спеціалісти з приймальної комісії допоможуть відкрити електронний кабінет і в електронній формі надіслати заяву”, - заявив Кириленко.

Він наголосив, що кожен абітурієнт може подати заяву до 26 липня до 18 години.

Урядовець також нагадав, що на сайті www.vstup.info запрацювала система “Конкурс”, де в он-лайн режимі можна простежити рейтинг вступників, бали, система також відображає загальну кількість поданих заяв, ліцензійний обсяг прийому, обсяг державного замовлення.