На Харківську міськраду подали до суду через демонтаж трамвайної колії

На Харківську міську раду подали до суду через демонтаж трамвайної колії на вулиці Весніна, проведений минулої весни.

Про це повідомив у Фейсбуці позивач, представник ініціативної групи «Альтернативний Харків» Павло Храмов, передає Укрінформ.

«Ми подали позов до суду через демонтаж трамвая на Весніна. Якщо коротко, то ми не згодні, що це був поточний ремонт, а не реконструкція. Поточний ремонт - це коли не міняється профіль вулиці. Крім того, ми вважаємо, що кошти було витрачено не за цільовим призначенням. Отже, тому ми вимагаємо, щоб все повернули, як було», - заявив Храмов.

Справою займатиметься харківський адвокат Андрій Коломійцев. За інформацією Храмова, небайдужі містяни вже почали перераховувати кошти на юридичний супровід його позову.

Як повідомлялося, колії на вул. Весніна демонтували у травні 2022 року на підставі рішення міськради від 22 грудня 2021 року, яким депутати затвердили Програму економічного та соціального розвитку Харкова на 2022 рік. У програмі було закладено гроші на реконструкцію вулиці. Директор департаменту в справах інформації та зв’язків із громадськістю Юрій Сидоренко пояснював, що реконструкцію з розширенням проїжджої частини планували давно, а значна частина трамвайного парку знищена російськими обстрілами.

Читайте також: У Харкові агресором знищені трамваї та підстанції, що забезпечують їхню роботу

Громадська організація «Харківський антикорупційний центр» розширення вулиці Весніна називає «однією з найскандальніших реконструкцій у Харкові за останні роки». Адже активісти, експерти, місцеві мешканці були проти прибирання трамвая з цієї вулиці та Журавлівського узвозу та пропонували альтернативні варіанти для організації руху транспорту.

За інформацією антикорупційного центру, на реконструкцію дороги під час війни місто витратило 200 млн грн.

Через Журавлівський узвіз та вулицю Весніна прямував 26-й маршрут трамвая, що зв’язував віддалений Індустріальний район, проходячи через більшу частину Салтівки (Київський і Салтівський райони), та Центральний парк культури й відпочинку. Це був найдовший трамвайний маршрут, який не дублюється метрополітеном. Ним можна було відносно швидко дістатися центру міста без пересадок.