На Донеччині реалізують проект створення "Соціальних офісів"

Фото

У Донецькій області ефективно реалізують проект щодо  створення «Соціальних офісів», що дозволить перейти на сучасний рівень обслуговування в сфері соцзахисту населення та значно підвищити якість надання громадянам соціальних послуг.

Про це у вівторок повідомили в Департаменті соціального захисту населення Донецької військово-цивільної обласної адміністрації

«Період реформування системи соціального захисту населення пов’язаний з впровадженням нових моделей надання соціальних послуг. Однією з таких моделей є реалізація в області проекту щодо створення «Соціальних офісів», - йдеться у повідомленні.

На Донеччині реалізують проект створення "Соціальних офісів". Фото: Департамент соціального захисту населення Донецької військово-цивільної обласної адміністрації

Зазначено, що у роботі «Соціального офісу» максимально застосовуються можливості сучасних інформаційних технологій – електронна система управління чергою, формування єдиних баз звернень, використання можливостей дистанційного доступу до інформації тощо. Проте унікальність цього проекту полягає не тільки в технічних, але й в організаційних рішеннях, адже «Соціальний офіс» покликаний спростити процедури отримання необхідних документів.

Читайте також: Жебрівський зустрівся з делегацією місії USAID і Представництва ЄС в Україні

Орієнтовна кількість отримувачів соціальних послуг в області – понад 1,3 млн. осіб.

На теперішній час в реалізації проекту щодо створення «Соціального офісу», як самостійної установи, беруть участь 8 міст та районів області (міста Дружківка, Мирноград, Авдіївка, Слов’янськ, Бахмут, Мар’їнський, Слов’янський та Мангушський райони), також планують відкрити «Соціальний офіс» у складі Центрів надання адміністративних послуг ще 4 міста (Маріуполь, Вугледар, Костянтинівка, Покровськ) та 4 об’єднані територіальні громади (Соледарська, Миколаївська міські ОТГ, Черкаська, Шахівська селищні ОТГ).

Розміщення установи планується в існуючих будівлях  управлінь соціального захисту населення шляхом їх реконструкції та проведення капітальних ремонтів, або шляхом реконструкцій адміністративних будівель, які знаходяться на балансі міст та районів області.

В 7 містах та районах області (міста: Дружківка, Мирноград, Авдіївка, Слов’янськ, Бахмут, Мар’їнський та Мангушський райони) вже розроблено проектно-кошторисні документації та отримано експертні звіти.

Фінансування проекту передбачається за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, а також коштів міжнародних фінансових організацій.

За результатами співпраці Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації з Міністерством соціальної політики України міста Дружківка, Мирноград, Слов’янськ та Бахмут включені до переліку міст обласного значення, що мають намір створити та забезпечити функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс». Щодо міст Дружківка, Мирноград та Бахмут вже затверджено розподіл субвенції з державного бюджету на проведення робіт в обсязі 58 млн.грн, в тому числі в 2018 році – 53,0 млн.грн, в 2019 році – 5,0 млн. грн.