Тролейбус у Херсоні - суцільні збитки

Міське комунальне підприємство "Херсонелектротранс" за нинішнього складу пасажирів, більшість з яких пільговики, не може бути прибутковим.

Про це заявив у виступі на позачерговій сесії Херсонської міської ради в.о. директора МКП "Херсонлектротранс", депутат міськради Єгор Устинов, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"Робота підприємства (МКП "Херсонлектротранс" - ред.) побудована таким чином, що воно ніколи не буде прибутковим. У нас з 450 тис. пасажирів, яких перевозить щотижня підприємство, 360 тис. - це пільговики. Доки у нас буде ця безплатна категорія пасажирів, доти підприємство ніколи не стане прибутковим, доти бюджет вимушений буде компенсувати цей пільговий проїзд", - розповів Устинов.

За його словами, зарадити справі може лише збільшення перевезення тролейбусами міста платних пасажирів. "Для розуміння я наведу одну цифру: в день, коли у Херсоні застрайкували маршрутники (1 лютого 2017 року - ред.), і на тролейбуси сіли платні пасажири, підприємство заробило більше 30 тис. гривень. Це в один день. Якби ми, підприємство, заробляли хоча б таку суму щодня, тоді б ми тут не говорили ні про які компенсації", - сказав Устинов.

Варто зазначити, що "Херсонелектротранс" заробляє від продажу квитків пасажирам під час робочого дня у місті близько 15 тис. гривень, а у вихідний день ще менше - близько 9 тис. гривень.

На позачерговій сесії депутати внесли зміни та доповнення до Цільової програми розвитку міського електротранспорту Херсона на період до 2017 року, і зокрема, передбачили у бюджеті міста 1 млн 309,8 тис. гривень на виплату заробітної плати працівникам МКП "Херсонелектротранс".

Як повідомляв Укрінформ, з 13 лютого у Херсоні підвищується плата за проїзд у тролейбусах з 1 гривні 25 копійок до 2 гривень 50 копійок, у зв'язку з чим міський бюджет змушений буде збільшити річну суму компенсації за перевезення пільгових категорій пасажирів на 20 млн гривень.