Імпорт пального автотранспортом зріс у 15 разів, річками та залізницею – у п'ять

У травні імпорт пального автомобільним транспортом зріс у 15 разів у порівнянні з березнем, а річковим транспортом і залізницею – у 5 разів. Зумовлено це дефіцитом ресурсу, який виник в Україні через військову агресію з боку російської федерації.

Про це повідомив міністр енергетики Герман Галущенко в Інтерв’ю для Forbes, передає Укрінформ.

«Росіяни зруйнували наші нафтобази, Кременчуцький НПЗ. Безумовно, це вплинуло на ринок. Ми були змушені повністю перебудовувати логістику. Ми працюємо над збільшенням імпорту пального. В травні він зріс автомобільним транспортом у 15 разів проти березня, річковим транспортом і залізницею – у 5 разів», – розповів Галущенко.

Міністр запевнив, що уряд робить усе можливе, щоб ситуація з пальним була вирішена, та запевнив, що проблема з дефіцитом буде вирішена найближчим часом.

Читайте також: Україна отримає до 360 тисяч тонн пального до кінця травня

«Потреби на травень становлять приблизно 100 000 т бензину та 250 000 т дизелю. Обсяги імпорту зростають кожного дня. Проблема дефіциту пального буде вирішена найближчим часом. Не можу називати більш конкретні терміни з огляду на безпекову ситуацію», - додав Галущенко.

Як повідомлялось, за словами голови Комітету Верховної Ради з питань енергетики та житлово-комунальних послуг Андрія Геруса, очікується, що ситуація із дефіцитом пального на ринку поліпшиться із середини травня завдяки налагодженню ритмічних поставок із Європи.