Експорт українських кондитерських виробів у І кварталі зріс на 9,4% - експерти

Експорт кондитерських виробів українського виробництва за січень - березень 2019 року виріс на 9,4% порівняно з аналогічним періодом минулого року. 

Про це повідомляє прес-служба UFEB (Рада з питань експорту продовольства, Ukrainian Food Export Board).

“Кондитерський ринок України уже третій місяць поспіль іде на спад, однак це не має негативного впливу на обсяг торгівлі на міжнародних ринках (зафіксоване зростання на 9,4%). До того ж, майже половину всього виробництва солодощів у першому кварталі року було експортовано, а 45% забезпечило потреби внутрішнього ринку. Станом на кінець березня загальний обсяг залишків готової продукції становив 1,7 тис. тонн”, - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що згідно даних Державної служби статистики України, за підсумками трьох місяців 2019 року вітчизняне виробництво кондитерських та хлібобулочних виробів знизилось на 3,9% та 4,5% відповідно, якщо порівнювати з аналогічним періодом 2018 року. В той час як виробництво шоколадних виробів зросло на 0,8%.

Експерти ринку зауважують, що попит на шоколадні вироби в Україні має стабільну позитивну динаміку. Така ситуація не тільки підтримує імпортні постачання, але й зменшує залишки уже готової продукції. Українські шоколадні вироби демонструють збільшення продажів 47,3 тис. тонн у 2019 році проти 46,9 тис. тонн у січні-березні 2018 року. Причиною такої ситуації є збільшення виробництва цукерок з вмістом алкоголю ( + 8,9% у січні-березні), шоколаду у брикетах, пластинах чи плитках з додаванням зернових культур (+ 51,9%), шоколаду у брикетах, пластинах чи плитках з начинкою ( +10,3%) та шоколаду і аналогічні вироби з вмістом какао в брикетах, пластинах чи плитках масою більше 2 кг ( 24,3%).

Читайте також: Промисловість у березні зросла на 2,1% - МЕРТ

Також наголошується, що перший квартал 2019 року відзначився зниженням виробництва хлібобулочних виробів ( - 4,5% проти показника 2018 року). За інформацією керівника Аналітичного відділу UFEB Олександри Кищук, це відбулося через зниження пропозиції борошна на вітчизняному ринку та зменшення обсягів внутрішнього споживання.