General Electric готує угоду про модернізацію старих локомотивів Укрзалізниці

Модернізація одного старого локомотива залежно від його стану може обійтися ПАТ "Укрзалізниця" в 50-60% вартості нового.

Про це повідомив генеральний менеджер General Electric Transportation з питань поставок і логістики Девід Кокс в інтерв'ю "Економічній правді".

"Вартість (модернізації. - Ред.) варіюється, але це дешевше, ніж купівля нових локомотивів. Це може бути в діапазоні 50-60%", - сказав Кокс.

За його словами, модернізація забезпечує більш швидку і глибоку локалізацію порівняно з виробництвом нових локомотивів.

"У будь-якому випадку все залежить від фінальної угоди з точки зору того, які компоненти будуть модернізовані. Точніше сказати важко. Ми ще не знаємо, який обсяг модернізації необхідний для старого парку локомотивів", - додав генеральний менеджер.

Кокс також повідомив, що нині ведуться переговори з приводу укладення угоди на модернізацію старих локомотивів.

Нагадаємо, у лютому 2018 року корпорація General Electric підписала довгострокову рамкову угоду з ПАТ "Укрзалізниця" на 1 млрд доларів. Перший її етап передбачає постачання 30 вантажних локомотивів TE33A Evolution, виготовлених у США, а також локалізацію певної частини виробництва в Україні, що становить 10% кінцевої вартості угоди. На даному етапі GE буде використовувати українську сигнальну радіосистему та певні елементи кабіни.

Вартість локомотива - 4,68 млн доларів (з ПДВ). Загалом сума контракту (мова йде про першу партію. - ЕП) становить 140 млн доларів (з ПДВ).

Читайте також: Укрзалізниця очікує на фінансування будівництва чотирьох шляхопроводів

На другому етапі американці повинні поставити протягом семи років 150-175 тепловозів. На цьому етапі українська сторона наполягатиме на використанні вже 40% українських деталей.

Рамкова угода також передбачає можливість майбутньої співпраці у сфері обслуговування та модернізації наявного рухомого складу, зокрема дизельних тепловозів серії 2М62 та 2Е10.