Формування бренд-бука України вже на фінальній стадії - Мінінформ
Міністерство інформаційної політики наступного року надаватиме більшу підтримку громадським соціальним ініціативам, а також більше уваги приділить популяризації реформ.
Про це сказав державний секретар МІП Артем Біденко на прес-конференції в Укрінформі, присвяченій аналізу роботи відомства за рік, повідомляє кореспондент агентства.
«Плани надалі - це підтримка громадських соціальних проектів, починаючи від соціальної реклами. Наприклад, як підтримали фільм «Кіборги», який ми вважаємо дуже класним проявом ренесансу українського кінематографа, і на наступний рік також будемо планувати подібні проекти включати», - сказав Біденко.
За його словами, у 2018 році Мінінформполітики також більше уваги приділить популяризації реформ уряду, оскільки дослідження МІП засвідчили недостатній рівень розуміння у громадян щодо цих перетворень. «Люди не до кінця розуміють, що і коли відбуватиметься. Треба більше і простіше комунікувати, тому ми докладаємо зусиль до цього», - зазначив Біденко.
Водночас він наголосив, що МІП веде активну роботу щодо популяризації України у світі. «Ми вже на фінальній стадії формування бренд-бука України, наступного року вже зможемо надати (його) усім органам влади на реалізацію, а зараз направляємо на фокус-групи іноземців», - сказав держсекретар.