росіяни використали бренд японських ресторанів для фейку про Україну - ЦПД

Фото

Загарбники використали бренд відомої японської мережі ресторанів з виготовлення ролів і суші для поширення наративу, нібито тема війни в Україні набридла і вже неактуальна.

Про це у Телеграмі повідомляє Центр протидії дезінформації при РНБО, передає Укрінформ.

У ЦПД поінформували, що 10 серпня у низці російських ЗМІ з'явилися зображення нібито білборда ресторану, де японський кухар-сушист затуляє рота українці із закликом: «Змінімо тему - поговорімо про смачні суші».

У цьому зв'язку Центр протидії дезінформації спільно з посольством України в Японії звернулися до керівництва компанії Sushinomidori «для отримання пояснень щодо провокаційного білборда».

Читайте також: роспропаганда поширює фейки про українських полонених - ЦПД

За інформацією ЦПД, на офіційному сайті компанії з'явилося спростування фейку. Як зазначається, «компанія повідомила, що не підтримує дискримінацію жодної з країн чи національностей, і зображення, яке поширюється, не має відношення до їхньої компанії».

Як повідомлялося, кремль разом із російськими спецслужбами готує інформаційну акцію з метою дискредитації Президента України Володимира Зеленського у країнах Західної Європи.