
Шкарлет: «Нова українська школа» є майданчиком подальших успіхів кожної особистості
Реформа «Нова українська школа», разом із дошкіллям, є стартовим майданчиком подальших успіхів кожної особистості та стартом змін на краще в країні.
01 грудня 2021
Реформа «Нова українська школа», разом із дошкіллям, є стартовим майданчиком подальших успіхів кожної особистості та стартом змін на краще в країні.
26 серпня 2021
З 1 вересня реформа Нової української школи стартує ще у пілотних п'ятих класах 136 шкіл України.
04 серпня 2021
Але від балів у початковій школі відмовилися остаточно. Йдеться лише про вдосконалення системи, яка діє уже чотири роки
15 липня 2021
Верховна Рада ухвалила закон, який передбачає продовження перехідного періоду для повноцінного формування мережі ліцеїв з 2024 року до 2027 року.
21 квітня 2021
Міністерство освіти та науки готує впровадження реформи «Нова українська школа» у 5-9-х класах.
07 квітня 2021
Обов’язкових годин додали, і порятунок – майстерне балансування предметами – на плечах шкільних адміністрацій
25 лютого 2021
Підготовка учителів ще не розпочалася, як викладатимуть нові дисципліни – не вирішено. То може, варто глибше подумати – як?
18 вересня 2020
Т.в.о. міністра освіти і науки Сергій Шкарлет спростував закиди щодо зупинки реформи Нової української школи.
16 вересня 2020
Станом на 1 вересня області використали понад 300 млн грн освітньої субвенції на НУШ з 1,6 млрд грн.
03 вересня 2020
Міністерство освіти та науки оприлюднило методичні рекомендації щодо організації навчального процесу в пілотних 4-их класах Нової української школи (НУШ).
05 серпня 2020
Кабінет Міністрів спрямував 1 млрд грн на розвиток "Нової української школи".
31 липня 2020
Органи місцевого самоврядування мають забезпечити школи масками та антисептиками відповідно до рекомендацій головного санітарного лікаря.
30 березня 2020
Проєктом змін до бюджету на 2020 рік, внесеним урядом на розгляд Верховної Ради, пропонується зменшити видатки на реформу Нова українська школа на 361 млн грн
24 січня 2020
У Чернігові, на першому конгресі STEM-освіти, йшлося про актуальність розвитку даного напрямку в Новій українській школі, необхідність підвищення інтересу школярів до вивчення математики, а також профорієнтацію випускників на інженерні та природничо-математичні спеціальності.