Катастрофа Boeing 737 MAX: у діях пілотів порушень поки не знайшли

Катастрофа Boeing 737 MAX: у діях пілотів порушень поки не знайшли

Укрінформ
Пілоти літака Ethiopian Airlines 737 MAX, що розбився, дотримувалися всіх інструкцій компанії-виробника на випадок аварійних ситуацій, але не змогли відновити контроль над літаком.

Про це повідомляє CNN з посиланням на попередні дані, 

"Пілоти на рейсі 302 ефіопських авіаліній дотримувалися аварійних процедур, які були встановлені Boeing". Після появи труднощів в управлінні пілоти лайнера відключили систему збільшення характеристик маневрування (MCAS), як і було сказано в інструкціях, однак це не допомогло вирівняти літак, і тому вони знову її активували, йдеться в звіті, опублікованому у Wall Street Journal.

Водночас, дані, які витягли з чорного ящика літака Ethiopian Airlines, свідчать про те, що функція MCAS автоматично активувалася перед катастрофою.

MCAS - це система управління, яка автоматично опускає носову частину літака, коли отримує інформацію від датчиків зовнішнього кута атаки (AOA) про те, що швидкість літака впала до критичного значення, або якщо літак ризикує перейти у "звалювання" (різке падіння підйомної сили, після чого літак може перейти в штопор).

Читайте також: На Boeing подали до суду після авіакатастрофи в Ефіопії

Раніше в цьому місяці агентство Федерального управління цивільної авіації США заявило, що виявлено подібність між аварією ефіопських авіаліній і аварією Lion Air в Індонезії шість місяців тому - в обох випадках катастрофа сталася з Boeing 737 Max.

Як повідомлялося, Рейс 302 Ethiopian Airlines розбився вранці 10 березня після вильоту з Аддіс-Абеби (Ефіопія) на шляху до Найробі (Кенія) в результаті чого загинули всі 157 осіб на борту.

Рейс Lion Air 610 зазнав аварії в морі Ява в Індонезії 29 жовтня після зльоту з Джакарти. Всі 189 осіб на борту загинули.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-