Reuters назвало статтю РБК, що стала «останньою краплею»

Reuters назвало статтю РБК, що стала «останньою краплею»

1257
Ukrinform
Керівники редакції РБК пішли зі своїх посад через тиск Кремля на акціонерів видання, який посилилося після публікації статті про «палац Путіна» в Геленджику.

Про це повідомили Reuters джерела в холдингу.

Публікація під заголовком "Біля "палацу Путіна" під Геленджиком почнуть розводити устриць" вийшла в РБК 11 травня, пише Slon. За словами співрозмовника Reuters, саме цей текст «спровокував» Кремль і змусив його звернутися до власників видання.

Як зазначає агентство, газета РБК «зливала Кремль» останні кілька місяців, в тому числі публікаціями про бізнес людини, якого Reuters називає зятем Путіна.

Між тим прес-секретар президента РФ Дмитро Пєсков заявив, що Кремль не має відношення до перестановок в холдингу.

«Ми неодноразово говорили і продовжуємо говорити, що не може йти мова про будь-який тиск на редакційну політику або на медіа-холдинг в цілому», – сказав Пєсков, додавши, що під час його недавньої зустрічі з колишньою шеф-редактором РБК Єлизаветою Осетинською вони не обговорювали її звільнення.

Головний редактор РБК Роман Баданін, керівник газети РБК Максим Солюс і шеф-редактор видання Єлизавета Осетинська були звільнені вдень 13 травня. Слідом за ними про про своє звільнення почали оголошувати журналісти холдингу.

В день виходу публікації про устричний бізнес в Геленджику стало відомо про кримінальну справу про шахрайство в РБК.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-