James Webb знайшов джерело вуглецю на поверхні супутника Юпітера

Астрономи, використовуючи дані космічного телескопа NASA James Webb, виявили вуглекислий газ на крижаній поверхні супутника Юпітера – Європи.

Як передає Укрінформ, про це йдеться у пресрелізі американського космічного відомства.

Аналіз даних показує, що цей вуглець, ймовірно, виник у підповерхневому океані, а не був доставлений метеоритами чи іншими зовнішніми джерелами.

Крім того, він був відкладений у геологічно недавньому часовому масштабі. Це відкриття має важливі наслідки для потенційної придатності для життя океану на супутнику Юпітера - Європі.

«На Землі життя любить хімічне різноманіття – чим більше різноманітності, тим краще. Наше життя засноване на вуглеці. Розуміння хімічного складу океану Європи допоможе нам визначити, чи є він ворожим до життя, чи це може бути хорошим місцем для життя», — заявив провідний автор дослідження Джеронімо Вільянуева з Центру космічних польотів Goddard NASA в Грінбелті, штат Меріленд.

Попередні спостереження Європи космічним телескопом Hubble свідчать про наявність океанської солі в регіоні Тара.