Apple показуватиме кіно на власному стрімінг-сервісі
Про це повідомляє The Verge.
"Apple має намір генерувати високоякісний оригінальний контент, щоб конкурувати з Netflix, Hulu, Amazon і Disney", - йдеться у повідомленні.
Як зазначається, мета компанії полягає в тому, щоб продовжити співпрацю з такими компаніями, як HBO, а також запропонувати оригінальний контент Apple в тому ж дусі, що і Netflix і Hulu.
За словами керівника Apple Тіма Кука, компанія уже переманила режисерів з кіностудії Sony Pictures і підписала контракт на кілька років з відомою телеведучою Опрою Вінфрі.
"Ми будемо брати участь у створенні оригінального контенту. Ми погодили партнерство на кілька років з Опрою, але сьогодні я не готовий розкрити більше деталей. Ми найняли чудових людей, у яких я повністю впевнений, і вони працюють дуже старанно", - відзвітував перед інвесторами Кук.
Видання пише, що Apple також замовила кілька дитячих шоу від творців програми "Вулиця Сезам", серіалів - від режисера "Ла-Ла-Ленд" Демієна Шазелла і режисера "Шостого чуття" М. Найта Ш'ямалана. Крім цього, планується космічна драма від сценариста "Зоряного крейсера Галактика" Рональда Мура, драма про ранкове шоу, в якій братимуть участь Різ Уізерспун і Дженніфер Еністон, а також адаптація класичної наукової фантастики Айзека Азімова.
В Apple поки не анонсували офіційної дати запуску, однак, за попередніми даними, стрімінговий сервіс повинні запустити в середині квітня цього року.
Наразі невідомо, яка буде ціна передплати на новий кіносервіс, але, судячи з того, що конкуренти знижують ціни до 6-10 доларів на місяць за базовий пакет, а Disney взагалі пообіцяв "набагато меншу ціну", ніж у Netflix, - Apple доведеться вкластися у такий самий ціновий проміжок.
Як повідомлялося, за підсумками першого кварталу 2019 фінансового року, який завершився 29 грудня, Apple відзвітувала про скорочення виручки і прибутку.
Порівняно з аналогічним періодом минулого року виручка компанії знизилася на 5% — з 88,29 млрд дол. до 84,31 млрд дол. Чистий прибуток в 2019 році становив 19,97 млрд дол. проти 20,06 млрд дол. У 2018-му компанія очікує, що за підсумками другого кварталу виручка складе від 55 млрд дол. до 59 млрд дол.