Twitter відкриє дані про замовників політичної реклами

Twitter відкриє дані про замовників політичної реклами

Укрінформ
Соціальна мережа Twitter розробила новий інструмент Ads Transparency Center, завдяки якому можна буде з'яcувати, хто розмістив рекламне оголошення.

Про це йдеться у блозі компанії.

"Сьогодні ми раді поділитися другою частиною наших досягнень - Ads Transparency Center, який дозволяє будь-кому у світі переглядати (рекламні - ред.) оголошення, які були розміщені на Twitter", - йдеться у повідомленні.

Новий сервіс дозволить домогтися більшої прозорості щодо розміщення реклами в ході виборчих кампаній в США.

Поки що він працюватиме лише стосовно політичної реклами в США, але надалі завдяки йому можна буде перевірити будь-яке оголошення, зазначається в заяві, опублікованій у блозі соцмережі. 

Читайте також: Instagram дозволив додавати музику в Stories

Зайшовши на спеціально створену інтернет-сторінку, користувачі за допомогою функції пошуку зможуть знайти будь-який рекламний твіт, а також відповідну інформацію про рекламодавця. Якщо йдеться про політичну рекламу, то з’являються додаткові дані, включно із сумою, витраченою на її розміщення, а також інформація про те, яка цільова аудиторія повідомлення. 

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-