Цукерберга просять прибрати

Цукерберга просять прибрати "дитячий" додаток з Facebook

Укрінформ
Понад 100 фахівців з охорони здоров'я дітей просять Facebook відкликати додаток, призначений для дітей віком до 13 років.

Про це повідомляє BBC Україна.

«У відкритому листі до голови Facebook Марка Цукерберга вони назвали додаток Messenger Kids безвідповідальною спробою заохотити маленьких дітей використовувати Facebook. На думку науковців, діти просто не готові мати акаунт у соцмережах», - йдеться у повідомленні.

Facebook же твердить, що додаток розробили інтернет-експерти з питань безпеки у відповідь на вимоги батьків, які хочуть більшого контролю за тим, як їхні діти використовують соцмережі.

Сам додаток є спрощеною версією програми Facebook Messenger. Перед використанням програма вимагає батьківського дозволу, а отримані нею дані не використовуються для реклами.

У відкритому листі до Facebook зазначено: «Messenger Kids, швидше за все, стане першою платформою соцмереж, яку широко будуть використовувати школярі молодшого віку (від 4 до 11 років - ред.).

«Втім, дедалі більше досліджень показують, що надмірне використання цифрових пристроїв та соціальних мереж шкідливе для дітей та підлітків. І дуже імовірно, що цей новий додаток підірве здоровий розвиток дітей», - зазначають фахівці.

«Молодші діти просто не готові мати акаунти в соціальних мережах. Вони не достатньо дорослі, щоб осягти труднощі онлайн стосунків, які часто призводить до непорозумінь і конфліктів навіть у більш зрілих користувачів», - йдеться у зверненні.

У відповідь Facebook заявив: «Відколи ми запустили додаток у грудні, багато батьків по всій країні розповіли, що Messenger Kids допомагає їм підтримувати зв'язок із дітьми та дозволяє дітям лишатися на зв'язку з членами сім'ї, де б вони не перебували».

«Наприклад, батьки, що працюють уночі, нам розповідали, що вони тепер можуть читати дітям казки перед сном. А мами, які мусять їздити у робочі відрядження, щодня підтримують зв'язок зі своїми дітьми», - наголосили представники соцмережі.

Утім, автори листа ставлять під сумнів ці твердження: «Щоб розмовляти з родиною та друзями на великих відстанях, не потрібно мати акаунт у Messenger Kids».

«Діти можуть використовувати батьківський Facebook, Skype чи інші акаунти, аби спілкуватися з родичами. Або вони можуть просто подзвонити», - зазначають вони.

Автори листа цитують низку досліджень, які пов'язують використання соцмереж підлітками з посиленням депресії та тривожності.

«Підлітки, які протягом години чатяться в соціальних мережах, розповідають, що менш задоволені практично всіма аспектами свого життя. Восьмикласники (діти 13-14 років - ред.), які використовують соціальні мережі протягом шести-дев'яти годин на тиждень, на 47% імовірніше скажуть, що почуваються нещасливими, в порівнянні з їхніми однолітками, які рідше використовують соціальні мережі», - зазначається в листі.

Автори листа також цитують дослідження за участю дівчат 10-12 років, які через соцмережі «більш схильні ідеалізувати худобу, непокоїтися через своє тіло й сидіти на дієтах».

Серед інших статистичних даних з різних досліджень, наведених у листі, такі: 78% підлітків перевіряють свої телефони щогодини, 50% кажуть, що вони залежні від своїх телефонів.

Половина батьків стверджує, що спроби зменшити час, який діти проводять перед екраном, - це постійна битва.

Експерти також ставлять під сумнів твердження Facebook, що програма Messenger Kids є безпечною альтернативою для дітей, які вже використовують соцмережі, збрехавши про свій вік.

«11-ти і 12-річні, які зараз використовують Snapchat, Instagram або Facebook, навряд чи перейдуть на цей додаток, який вочевидь розроблений для молодших дітей. Messenger Kids не реагує на потребу - він її створює», - наголошують автори листа.

Читайте також: Facebook змінює фільтр стрічки: перевага - місцевим новинам

Лист підписала низка груп, які опікуються добробутом дітей. Головна з них - "Кампанія за дитинство без реклами". Серед підписантів і багато окремих людей, зокрема британська науковець баронеса Сьюзен Грінфілд.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-