Facebook спростить керування власними даними - 24.01.2018 14:36 — Новини Укрінформ
 Facebook спростить керування власними даними

Facebook спростить керування власними даними

1568
Ukrinform
Facebook планує спростити користувачам керування власними даними та збільшити кількість співробітників, які модерують естремістський контент.

Про це заявила операційна директорка Facebook Шеріл Сендберг (Sheryl Sandberg) інформує mediasapiens.ua із посиланням на The Guardian.

Соцмережа має намір спростити для понад 2 мільярдів своїх користувачів керування власними даними, створивши новий підрозділ. 

«Ми впроваджуємо новий глобальний центр конфіденційності, який розмістить основні параметри конфіденційності для Facebook у одному місці та полегшить людям керування їхніми даними», - зазначила Сендберг.

Це стане відповіддю компанії на запровадження нових стандартів Євросоюзу щодо захисту даних. Адже 25 травня 2018 року в ЄС набуде чинності «Положення про захист даних» (General Data Protection Regulation, GDPR) - документ, покликаний дати європейцям більше контролю над власною інформацією та тим, як технологічні компанії її використовують. Влада зможе стягувати з міжнародних компаній до 4% їх річного доходу за порушення при обробці і зберіганні персональних даних.

Сендберг також наголосила, що Facebook наполегливо працюватиме над припиненням зловживань їхньою платформою особами, які намагаються зашкодити демократичному процесу в усьому світі. 

Операційна директорка також уточнила, що у Facebook над безпекою і захистом даних наразі працюють 10 тисяч співробітників, а до кінця року компанія планує збільшити їх кількість удвічі - до 20 тисяч.

Цей крок також дозволить Facebook краще відстежувати та видаляти нелегальні матеріали, опубліковані онлайн, - публікації з мовою ненависті та терористичною пропагандою.

Читайте також: Заява про зміни у Facebook коштувала Цукербергу майже 3 мільярди

Нагадаємо, наприкінці грудня в Facebook з’явився розділ з переліком акаунтів «російських тролів», які поширюють фейкові новини.  Створення такого порталу  в компанії назвали частиною зусиль Facebook зробити свою роботу більш прозорою.

Також нещодавно Facebook вирішив відмовитися  від позначки «Disputed» («Спірна») біля фейкових новин. Дослідження, проведене Facebook, показало, що спеціальна позначка «Disputed» давала зворотний ефект: вона сприяла закріпленню глибоко укорінених переконань в користувачів. Натомість Facebook буде показувати користувачам посилання на релевантні матеріали («Related Articles»).

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>