Кукурузник отримав другий шанс

Укрінформ
Сучасна модифікація знаменитого легкого біплана Ан-2, що отримала позначення Ан-2-100, здійснила 10 липня перший політ. Новий літак названий "Генріх Онгирський" в честь заступника генерального конструктора ДП «Антонов» Г.Г. Онгирського (1939-2012), який зробив значний внесок у розвиток програми Ан-2 і Ан-3.

Про це Укрінформу повідомили в прес-службі ДП "Антонов".

"Політ, в ході якого літак пройшов перші випробування, тривав більше ніж 1 годину", - говориться в повідомленні.

Ан-2-100 призначений для пасажирських, змішаних пасажирсько-вантажних і вантажних перевезень на місцевих повітряних лініях. Він здатний автономно експлуатуватися на невеликих аеродромах з малою міцністю грунту, в тому числі льодових і засніжених, в широкому діапазоні висот аеродромів, в простих і складних кліматичних і метеорологічних умовах.

Виробництво літака Ан-2-100 буде виконуватися шляхом переобладнання літаків, що знаходяться в експлуатації Ан-2 у варіант Ан-2-100. Це дозволить експлуатантам Ан-2 продовжити працювати з цим літаком. Так, на території України сьогодні нараховується 135 Ан-2, з яких льотну придатність мають лише 54.

Планується також отримання замовлень на виконання такого переобладнання від іноземних експлуатантів. У цей час в Росії є 1580 таких літаків, з яких льотною придатністю володіють лише 322 екземпляри. Також Ан-2 сьогодні є основним літаком сільгоспавіації Росії. У Республіці Казахстан експлуатується 290 Ан-2, в Узбекистані – 143, в Туркменістані – 89, в Республіці Білорусь – 82, в Азербайджані – 63, в Киргизії – 30, в Молдові – 13 і у Вірменії – 4.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-