Кукурузник отримав другий шанс
Про це Укрінформу повідомили в прес-службі ДП "Антонов".
"Політ, в ході якого літак пройшов перші випробування, тривав більше ніж 1 годину", - говориться в повідомленні.
Ан-2-100 призначений для пасажирських, змішаних пасажирсько-вантажних і вантажних перевезень на місцевих повітряних лініях. Він здатний автономно експлуатуватися на невеликих аеродромах з малою міцністю грунту, в тому числі льодових і засніжених, в широкому діапазоні висот аеродромів, в простих і складних кліматичних і метеорологічних умовах.
Виробництво літака Ан-2-100 буде виконуватися шляхом переобладнання літаків, що знаходяться в експлуатації Ан-2 у варіант Ан-2-100. Це дозволить експлуатантам Ан-2 продовжити працювати з цим літаком. Так, на території України сьогодні нараховується 135 Ан-2, з яких льотну придатність мають лише 54.
Планується також отримання замовлень на виконання такого переобладнання від іноземних експлуатантів. У цей час в Росії є 1580 таких літаків, з яких льотною придатністю володіють лише 322 екземпляри. Також Ан-2 сьогодні є основним літаком сільгоспавіації Росії. У Республіці Казахстан експлуатується 290 Ан-2, в Узбекистані – 143, в Туркменістані – 89, в Республіці Білорусь – 82, в Азербайджані – 63, в Киргизії – 30, в Молдові – 13 і у Вірменії – 4.