Центри обслуговування платників тепер доступні для людей з порушеннями слуху
Про це повідомляє пресслужба ДПСУ, передає Укрінформ.
"Послугу перекладу на жестову мову впроваджено в усіх Центрах обслуговування платників на території України, що дає змогу відвідувачам з порушеннями слуху отримувати будь-яку консультацію чи послугу на рівних умовах з іншими платниками податків", - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що у ЦОП відвідувачі можуть скористатися повним переліком послуг, зокрема, отримати адміністративні послуги, консультації, електроні довірчі послуги, подати податкову звітність, кореспонденцію щодо отримання адміністративних послуг, а також інші документи (звернення громадян, запити на отримання публічної інформації тощо).
"ЦОПи також оснащені електронною чергою, зручними секторами очікування, можливістю попереднього запису та зрозумілою навігацією. Це є важливим кроком у реалізації принципів безбар’єрності, рівного доступу до державних послуг та недискримінації", - зауважили у податковій службі.
Як повідомлялося, Державна податкова служба активно розширює безбар’єрні можливості, роблячи взаємодію з платниками зручною та доступною для кожного. У центрі уваги – створення умов, за яких отримати податкові послуги можуть усі громадяни, незалежно від їхніх фізичних чи цифрових можливостей.