За рік 60% українців скористалися електронними послугами

За рік 60% українців скористалися електронними послугами

Дослідження
Укрінформ
За 2021 рік 60% українців щонайменше один раз скористалися державними електронними послугами. Серед найпопулярніших сервісів – додаток чи портал Дія.

Про це під час презентації соціологічного опитування, проведеного Київським міжнародним інститутом соціології у вересні 2021 року на замовлення ПРООН в Україні, розповів заступник виконавчого директора КМІС Антон Грушецький, передає кореспондент Укрінформу.

«Опитування проводилось у вересні 2021 року методом телефонного інтерв'ю на основі випадкового генерування мобільних телефонів. Участь в ньому брали 2 004 респонденти з усіх областей України. Перша хвиля цього опитування відбулась у 2020 році», - розповів фахівець.

За його словами, кількість українців, що користувалися державними електронними послугами протягом року, зросла з 53% до 60%. Найбільше респондентів користувались мобільним додатком чи порталом Дія. Цей показник зріс на 17% - із 13% у 2020 році до 30% у 2021-му.

Серед популярних державних послуг - ті, що стосуються авто (15%), отримання паспортів та інші послуги Державної міграційної служби (14%), отримання субсидій (13%), пенсійного забезпечення (11,5%), приватного підприємництва (11%), оподаткування (10,5%) та отримання інформації з державних реєстрів (10%).

Найбільше державними послугами онлайн користувалися люди молодшого віку, жителі великих населених пунктів та ті, що мають вищу освіту. Зокрема, серед 18-29-річних 80% респондентів користувалися принаймні однією послугою, серед людей віком 70+ років - 32% опитаних.

Серед тих, хто користувався е-послугами, 78% оцінили свій досвід як «переважно позитивний» або «дуже позитивний». Водночас 54% вважають більш зручним способом отримувати електронні державні послуги саме онлайн, ще 11% — відвідуючи ЦНАПи чи інші установи.

Читайте також: Федоров анонсував запуск у «Дії» послуги «єЗахист»

Основні причини, чому деякі респонденти не користувалися електронними державними послугами цього року, — відсутність потреби (62%), брак цифрових навичок (22%) і відсутність пристрою з виходом в Інтернет (17%). Ці причини не змінилися порівняно з 2020 роком.

Як повідомляв Укрінформ, за 2021 рік українці скористалися е-підписом та е-печаткою 8,7 млрд разів, з яких понад 1 млрд разів — Дія.Підписом.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-