На українському ТБ “крутитимуть” рекламу про шкоду пасивного куріння

На українському ТБ “крутитимуть” рекламу про шкоду пасивного куріння

Укрінформ
В Україні стартувала національна інформаційна кампанія “Тютюновий дим — невидимий убивця”.

Про це на прес-конференції в Укрінформі заявила виконавча директорка громадської організації “Життя” Лілія Олефір.

За її словами, інформаційна кампанія присвячена Всесвітньому дню без тютюну, темою якого цього року є “Тютюн і здоров’я легень”.

“Це - перша національна інформаційна кампанія такого рівня в Україні, що має підвищити обізнаність людей щодо шкоди пасивного куріння. Протягом червня на 25 національних та на понад 20 регіональних телеканалах транслюватиметься відеоролик про шкоду пасивного куріння, у Києві та 10 містах країни буде вивішено соціальну рекламу тощо. Наша мета — нагадати, що бездимне повітря є базовим правом кожної людини, яке гарантоване законом”, - наголосила Олефір.

Вона зазначила, що в Україні недооцінюють шкоду від пасивного куріння чи вторинного диму тютюну.

“Обізнаність про шкоду вторинного тютюнового диму дуже важлива, бо 85% тютюнового диму ми не бачимо і не відчуваємо. Водночас наслідками вдихання тютюнового диму є астма, ішемічна хвороба серця та рак легень”, - зауважила Олефір.

Фахівець із неінфекційних захворювань Бюро Всесвітньої організації охорони здоров’я в Україні Наталія Король наголосила, що серед 8 млн випадків смертей через тютюнопаління у світі лише 7 млн — це курці.

Читайте також: Щодня через пасивне куріння помирає п'ятеро українців

“Один мільйон людей у світі помирають через тютюнопаління, але вони не є курцями. Це ті люди, які не робили свого вибору стикатися з вторинним тютюновим димом. Серед цього мільйона випадків смертей: 160 тисяч - діти до 5 років. Якщо ви будете бачите, що біля вас чи біля ваших рідних, дітей хтось стоїть і курить — боріться з цим”, - закликала Король.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-