Зняття мораторію на перевірки могло б зменшити аварії — Укртрансбезпека

Зняття мораторію на перевірки могло б зменшити аварії — Укртрансбезпека

Ексклюзив
1295
Ukrinform
Зняття мораторію на планові перевірки перевізників могло б вплинути на зменшення аварійності під час здійснення комерційних перевезень пасажирів і вантажів.

Про це йдеться у роз'ясненні Укртрансбезпеки у відповідь на інформаційний запит Укрінформу.

“Зняття мораторію на планові перевірки суб’єктів господарювання, які здійснюють перевезення пасажирів та вантажів, приведе до зменшення аварійності під час здійснення комерційних перевезень пасажирів та вантажів”, - йдеться у повідомленні.

В Укртрансбезпеці пояснили, що у 2018 році було продовжено дію мораторію на планові перевірки, який було розпочато з 2017 року.

“Під час дії мораторію позапланові перевірки здійснюються фактично після настання негативних наслідків діяльності перевізників. Дія мораторію упродовж декількох років надала можливість автоперевізникам безкарно порушувати автомобільне законодавство, не боячись отримати штрафні санкції або притягнення до адміністративної відповідальності. Позапланові перевірки автоперевізників, які проводилися Укртрансбезпекою у 2018 році, показують, що перевізники впродовж дії мораторію припинили здійснювати заходи щодо забезпечення безпечних та комфортних пасажирських перевезень”, - додали у відомстві.

У повідомленні підкреслюється, що тільки під час планової перевірки автоперевізника, які здійснюються за місцем діяльності, можливо перевірити, чи забезпечується ремонт та контроль технічного стану транспортних засобів, проходження медоглядів водіїв, дотримання водіями режиму праці та відпочинку, проведення підвищення кваліфікації працівників транспорту, наявність матеріально-технічної бази для проведення техобслуговування та зберігання транспортних засобів і багато інших вимог, які забезпечують безпеку перевезень пасажирів.

“Варто зазначити, що відсутність порушень у автоперевізників під час повторних перевірок автоперевізників доводить ефективність та необхідність здійснення планових перевірок”, - уточнили в Укртрансбезпеці.

У відомстві також акцентували увагу на забороні використання переобладнаних автобусів для перевезення пасажирів, що значно зменшить кількість постраждалих в ДТП.

Технічне розслідування причин ДТП із тяжкими наслідками засвідчило, що переобладнані автобуси небезпечні для перевезення пасажирів

“Небезпека автобусів, які переобладнані з транспортних засобів іншого призначення, полягає у тому, що після переобладнання зменшується міцність кузова, внаслідок заміни металевих стінок кузова на скляні вікна, у більшості сидінь відсутні ремені безпеки, зазвичай в таких автобусах сидіннями закрито аварійних вихід, додаткові встановлені сидіння у них часто прикріплені прямо до підлоги, а не до спеціального каркаса, як у пасажирських. Під час зіткнення, вони, ймовірно, відірвуться разом із кріпленням”, - уточнюється у повідомленні.

Читайте також: У Слов’янську розслідують зіткнення маршрутки з автобусом

Наголошується, що якщо сидіння при аварії “складеться”, воно спричинить до додаткового травмування пасажира, який сидить на цьому сидінні, а якщо сидіння не «складеться» (настільки воно жорстке), пасажир просто розіб’ється об це сидіння.

“Тобто воно повинно здеформуватися, але на певну величину. Це забезпечується виробником, якщо транспортний засіб одразу виготовляється для перевезення пасажирів. При переобладнанні цьому не надається увага”, - наголосили в Укртрансбезпеці.

Як повідомлялося, наприкінці липня перший заступник голови Укртрансбезпеки Вячеслав Дідківський заявив, що Державна служба з безпеки на транспорті пропонуватиме скасувати мораторій на перевірки підприємств, які займаються перевезеннями пасажирів.

           

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>