Бруд у потягах: українці зможуть скаржитися на "гарячу лінію"

Бруд у потягах: українці зможуть скаржитися на "гарячу лінію"

Фото
1206
Ukrinform
ПАТ "Укрзалізниця" планує оновити гарячу лінію "Чистота в потягах", щоб оперативно отримувати інформацію від пасажирів про прибирання вагонів.

Про це  розповів у п'ятницю журналістам в.о. голови правління УЗ Євген Кравцов після інспектування нової технології прибирання поїздів на столичному залізничному вокзалі, повідомляє кореспондент Укрінформу.

Читайте також: Укрзалізниця хоче запровадити безконтактні квитки на електрички Київщини

"Ми плануємо оновити нашу гарячу лінію "Чистота в поїздах", зробити оперативний call-центр для того, щоб поліпшити зворотній зв'язок з пасажирами", - сказав Кравцов.

У столиці продемонстрували нову технологію прибирання поїздів/ Фото Павла Багмута

За його словами, таку лінію буде відкрито найближчим часом.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>