Прикордонники креативною рекламою запрошують на службу
Про це сказав на презентації помічник голови Держприкордонслужби, прес-секретар відомства Олег Слободян.
"Нестандартні аудіо та відеоролики, друкована продукція створені з метою зацікавити аудиторію, яскраво передати, чим займаються прикордонники. Цей проект покликаний знайти для служби людей з потрібними сучасними якостями лідера. Будь-яка людина, яка свідомо зачепиться за продукцію цієї кампанії, є потенційно нашим кандидатом", - сказав Слободян.
Речник ДПСУ повідомив, що будуть вестись переговори з керівництвом центральних телеканалів для того, щоб ролики були розміщені в їх ефірах. Профінансували інформаційну кампанію Посольство США в Україні та Міжнародна організації з міграції в Україні. Здійснила проект команда креативної компанії «Fedoriv».
Слободян додав, що креативна інформаційна кампанія пов'язана з проектом "Нове обличчя кордону", який впроваджується з 2015 року. Ці кроки наближають Держприкордонслужбу до найкращих світових стандартів.
Він нагадав, що до кандидатів у прикордонники є три основні вимоги - це нетерпимість до корупції, відповідний інтелектуальний рівень - знання іноземної мови, рівень володіння основами юриспруденції, а також фізична підготовка. "На жаль, не виключено, що будь-хто із тих, хто сидить у пункті пропуску, буде змушений взятись за зброю", - сказав він.
За словами речника, на даний момент конкурс складає 5 чоловік на місце." Ми розуміємо, що це досить висока планка, однак, ми вважаємо, що до нас мають прийти ті люди, на яких ми можемо покластись". В цьому році ДПСУ планує набрати 1000 осіб.