Стан автодоріг має забезпечувати комфортне та безпечне перевезення пасажирів і вантажів

Стан автодоріг має забезпечувати комфортне та безпечне перевезення пасажирів і вантажів

720
Ukrinform
Транспорт, як відомо, забезпечує виробничі та невиробничі потреби господарства і населення країни в усіх видах перевезення. І є однією з найважливіших галузей матеріального виробництва.

За призначенням розрізняють транспорт загального користування, внутрішньовиробничий, особистого користування та спеціальний. Велике значення має автомобільний транспорт для перевезень на короткі відстані, безпосередньо до «дверей споживача».

Уряд своїм рішенням (розпорядження від 11 січня 2018 р. №34-р) затвердив Концепцію Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018-2022 роки.

 Як зазначається в Концепції, мережа автомобільних доріг загального користування протяжністю 169,5 тис. кілометрів (з них 49,2 тис. кілометрів автомобільних доріг державного значення) та щільністю 281 кілометр на 1 тис. кв. кілометрів в основному відповідає темпам розвитку національної економіки. Проте, стан автомобільних доріг загального користування і мостів не забезпечує повною мірою швидке, комфортне, економічне та безпечне перевезення пасажирів і вантажів.

Метою Програми є створення сучасної мережі автомобільних доріг загального користування державного значення, яка дозволить поліпшити якість та збільшити обсяг вантажних і пасажирських перевезень, розширити можливості реалізації транзитного потенціалу країни та покращити інвестиційний клімат, забезпечити ефективність транспортних послуг та збільшити використання потенціалу вітчизняної промисловості.

Прем’єр-міністр Володимир Гройсман на засіданні Кабінету Міністрів 21 березня наголосив, що «нових відремонтованих доріг в Україні буде все більше і більше. Потрібно підійти до ремонту і будівництва доріг абсолютно системно. У нас завдання - не кілометри, а щоб шляхи повністю з’єднували населені пункти, як великі, так і малі». Також він додав: «Ми запроваджуємо контроль якості доріг, деякі новозбудовані дороги вже мають ушкодження. Всі, хто зробив халтуру, будуть виправлять помилки за свій рахунок».

Як повідомили Укрінформу в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру, впродовж 2017 року на урядову «гарячу лінію» надійшло майже 10 тисяч звернень з питань транспортного обслуговування, а з початку 2018 року кількість таких звернень сягнула  2300. Здебільшого зверталися жителі Дніпропетровської, Івано-Франківської, Львівської, Київської областей та м. Київ.

Актуальними для громадян залишаються питання міського транспортного обслуговування, якість перевезень й тарифи на транспортні послуги. Фактично в усіх регіонах країни міський громадський транспорт потребує оновлення парку автобусів, трамваїв, тролейбусів, будівництва та реконструкції трамвайних і тролейбусних ліній. Підтвердженням цього є приклади звернень громадян.

Так, заявник з м. Запоріжжя вболіває за ситуацію, що склалася з громадським транспортом у рідному місті. Він повідомив фахівцям урядової «гарячої лінії», що маршрутні автобуси №46 та №93 перевантажені, на деяких зупинках маршруту автобуси не зупиняються. До того ж, перевантаженість створює небезпеку для громадян, адже при зупиненні транспорту чи при надмірному тиску вхідні двері можуть відчинитися, а людина може зазнати травмування і навіть каліцтва.

В Управлінні з питань транспортного забезпечення та зв’язку Запорізької міськради повідомили, що автобусний маршрут №46 обслуговує ТОВ «Профтаксі». Підприємством була проведена службова перевірка, за результатами якої виявилось наступне. Внаслідок того, що в салонах автобусів у пікові години з 6.00 по 9.00 та з 16.00 по 19.00 вільні місця відсутні, а також зважаючи на те, що автобуси, курсуючи в цей час, працюють в режимі маршрутного таксі, водії проїжджають зупинки, на яких пасажири не виходять. З метою покращення якості обслуговування з водіями підприємства був проведений додатковий інструктаж з правил перевезення пасажирів на автомобільному транспорті, зокрема щодо дотримання графіка роботи.

Вінничанин звернувся на урядову «гарячу лінію» з приводу перевезення пасажирів в трамваї №152, що курсує від залізничного вокзалу до Барського шосе. Заявник зазначив, що трамвай знаходиться в аварійному стані та не підлягає використанню для перевезення громадян. У салоні дуже холодно і не прибрано. Чоловік просив вжити заходів щодо покращення якості перевезення пасажирів у місті.

У Вінницькому виконкомі міськради повідомили, що за результатами перевірки, проведеної адміністрацією КП «Вінницька транспортна компанія», виявлено, що вранці перед виїздом на лінію водій трамвая включив опалення в салоні, але під час роботи через технічну несправність опалення припинилося. Після завершення рейсу технічну несправність було виправлено.

Киянка поскаржилася, що у салонах міських автобусів №32 та маршрутних автобусів №32, що курсують столицею, не проводиться обігрів. У КП «Київпастранс» повідомили, що відділом технічного контролю Автобусного парку №5 було проведено огляд технічного стану системи опалення автобусів, що працюють на маршруті №32. Недоліки, виявлені під час перевірки опалювачів салонів, були усунуті. Наразі автобуси технічно справні. Також заявниці були принесені вибачення за тимчасові незручності.

Одним з проблемних питань у зверненнях щодо транспортного обслуговування було підвищення вартості проїзду у міжміському транспорті, яке не призвело до підвищення якості обслуговування. Тож заявник з м. Івано-Франківськ просив надати роз’яснення щодо вартості квитків на проїзд у міжміських автобусах сполученням м. Калуш - с. Перевозець Калуського району Івано-Франківської області. Він повідомив, що з початку 2018 року вартість проїзду було підвищено з 8.00 грн до 14.00 грн.

У Калуській райдержадміністрації надали роз’яснення щодо вартості проїзду на приміських маршрутах району. Тарифи на проїзд встановлюються перевізниками та формуються відповідно до наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 17.11.2009 р. №1175. З 10 січня 2017 року вартість проїзду здійснюється з розрахунку тарифу у розмірі 0,60 грн за виконання одного пасажиро-кілометра без врахування податку на додану вартість та страхового збору на приміських маршрутах району.

До речі, з метою здешевлення вартості проїзду на маршруті перевізники готові видавати проїзні квитки, вартість проїзду з якими складатиме на 10% менше від діючої ціни на маршруті за одну поїздку.

За період з 16 березня по 21 березня 2018 року на урядову «гарячу лінію» надійшло 34 тисячі 198 дзвінків, а також 968 звернень зареєстровано через Інтернет.

Отримати відповідь, роз’яснення чи довідкову інформацію можна, звернувшись на урядову «гарячу лінію» за номером телефону 1545 у цілодобовому режимі та безкоштовно з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Lifecell.

Для підприємців діє «гаряча лінія» за номером: 0-800-503-045.

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»: +38(044)284-19-15.

Оформити звернення можна також через веб-сайт Урядового контактного центру за адресою: www.ukc.gov.ua

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>