Укрзалізниця відновила послугу повернення е-квитків через інтернет

Укрзалізниця відновила послугу повернення е-квитків через інтернет

Укрінформ
ПАТ "Укрзалізниця" відновила у п'ятницю, 19 січня, послугу повернення електронних квитків через інтернет.

Про це повідомляє в.о. правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов у Facebook.

"Сьогодні відновили послугу повернення електронних квитків через інтернет", - написав він.

Крацов нагадав, що призупинка цієї функції - це був тимчасовий вимушений крок, яким Укрзалізниця захистила своїх клієнтів від штучного дефіциту та спекуляцій з квитками у період новорічних та різдвяних свят.

"Такі дії – це оперативні та точкові заходи реагування. Наша мета – зробити онлайн-сервіси функціональними, а подорожі – доступними та комфортними", - наголосив керівник компанії.

Для цього, за його словами, залізниця розширює можливості онлайн-системи продажу квитків, призначає нові та додаткові поїзди, адже залізничний транспорт залишається найпопулярнішим в Україні.

Читайте також: Укрзалізниця запустила продаж квитків з пересадкою

Крацов повідомив, що під час цьогорічних зимових свят (22.12.2017 – 11.01.2018) поїздами подорожувало 2,4 млн пасажирів, що більше аналогічного періоду минулого року на 96,2 тис. осіб.

Як повідомляв Укрінформ, ПАТ "Укрзалізниця" з 12 грудня 2017 року тимчасово призупинила послугу повернення квитків через інтернет, щоб не допустити штучного дефіциту з проїзними документами і спекуляцій з ними.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-