Пасажири бажають, аби поїздка у потязі була комфортною – Урядовий контактний центр

Пасажири бажають, аби поїздка у потязі була комфортною – Урядовий контактний центр

611
Ukrinform
З наближенням новорічних свят переважна більшість жителів нашої країни більш активно користуються послугами залізничного транспорту.

Хтось їде навідати рідних, а хтось вирушає на відпочинок за популярним туристичним напрямком. Тож з метою забезпечення пасажирів швидким та зручним транспортом у новорічний період «Укрзалізницею» було призначено курсування понад 30 додаткових поїздів.

Так, наприкінці минулого року на засіданні Кабінету Міністрів України в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгеном Кравцовим представлено план пріоритетних інвестиційних проектів держпідприємства на 2018 рік, серед яких - електрифікація ключових напрямків, збільшення пропускної здатності залізничної інфраструктури та оновлення рухомого складу.

Керівник «Укрзалізниці» зазначив, що для забезпечення подальшого зростання вантажообігу та покращення якості обслуговування клієнтів залізничної галузі необхідно збільшити кількість тепловозів та вантажних вагонів, покращити пропускну здатність дільниць на підходах до портів, місць зосередження промислового та сільськогосподарського виробництва на напрямках зростання транзиту та експорту.

Водночас, важливим напрямком роботи «Укрзалізниці» є заохочення працівників виробничих спеціальностей, які безпосередньо забезпечують ключову функцію держпідприємства – перевезення вантажів та пасажирів, насамперед гостродефіцитних професій. Збереження високопрофесійних фахівців, покращення їхнього матеріального добробуту, а також надання їм додаткових стимулів працювати ще ефективніше – завдання дбайливого керівника. В Укрзалізниці добре розуміють: робота залізничників, які, зокрема, працюють на колії, керують поїздом чи ремонтують рухомий склад, є відповідальною та соціально важливою й має бути конкурентною на ринку праці. Забезпечення працівників житлом та гідною оплатою праці – це ті інструменти, що дозволять зберегти кваліфіковані кадри на залізничному транспорті й надалі розвиватимуть його.

Уперше за багато років було відновлено будівництво житла для залізничників. Саме сьогодні в «Укрзалізниці» здійснюється формування комплексної житлової програми підприємства на 2018 рік. Серед її пріоритетних напрямків – добудова житлових будинків, зведення яких було розпочате в минулі роки, переобладнання будівель, не задіяних в основній діяльності, а також перспективне планування об’єктів житлового будівництва на 2019 рік.

Як повідомили Укрінформу в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр), за 2017 рік на урядову «гарячу лінію» надійшло понад 2 тисячі звернень з питань транспортного обслуговування.

Переважна більшість звернень стосувалась якості перевезень залізничним транспортом. Заявники висловлювали обурення щодо неякісного опалення у вагонах, застарілого та зношеного рухомого складу, неналежних санітарно-гігієнічних умов у вагонах, відсутності місць у плацкартах, а також з приводу запізнення потягів, недбалого виконання своїх обов’язків провідниками та працівниками вокзалів тощо.

Так, пенсіонерка з м. Дніпро, особа з інвалідністю ІІІ групи, під час поїздки зателефонувала на урядову «гарячу лінію» зі скаргою на те, що в потязі сполученням Дніпро-Трускавець відсутнє опалення. Громадянка просила сприяння у наданні якісних послуг перевезення в зазначеному поїзді. В Укрзалізниці оперативно відреагували на звернення: за короткий проміжок часу температура вже була в межах норми. Водночас, працівники Укрзалізниці зателефонували громадянці, аби отримати термінову відповідь і дізнатися, чи усунуто проблему. Жінка була задоволена розмовою і в подальшому претензій не пред’являла.

Заявник з м. Львів поскаржився працівникам урядової «гарячої лінії» також на неналежне опалення у потязі сполученням Львів-Мукачеве, в якому він здійснював поїздку. Чоловік зазначив, що у вагоні навіть було холодно. У відповіді Укрзалізниці були принесені громадянину вибачення за незручності, що виникли при користуванні послугами залізничного транспорту, та запевнили про вжиття необхідних заходів щодо недопущення подібних ситуацій у майбутньому. Крім того, із провідниками проведено інструктаж: вказано, що при виникненні несправностей у системі опалення у вагоні під час руху електропоїзда, при дуже низьких температурах повітря, слід здійснювати пересаджування пасажирів у більш теплі салони вагонів при наявності в них місць для сидіння.

Киянка звернулася на урядову «гарячу лінію» зі скаргою на сервіс та облаштування вагонів Укрзалізниці. За її словами, у загальному вагоні потягу сполученням Київ-Запоріжжя відсутні двері між тамбуром та салоном для пасажирів, в туалеті - антисанітарний стан, також не додержані норми щодо площі приміщення, покриття місць для пасажирів зношене та брудне, немає чохлів під голову, а шматок тканини, що виконує функцію чохла, брудний. Крім того, сидіння не відкидаються у положення для відпочинку та не облаштовані підставкою для упору ніг, що викликає втому від перебування в дорозі. Жінка просила переобладнати загальний вагон вказаного потягу згідно із сучасними санітарними вимогами щодо якості та сервісу обслуговування. В Укрзалізниці вибачилися за незручності, що виникли при користуванні послугами залізничного транспорту, та повідомили громадянці, що її пропозиції стосовно покращення конструкції пасажирського вагону будуть направлені до заводу-виробника для врахування при побудові нових пасажирських вагонів.

За період з 29 грудня 2017 року по 4 січня 2018 року на урядову «гарячу лінію» надійшло 37 тисяч 389 дзвінків, а також 604 звернення зареєстровано через Інтернет.

Отримати відповідь, роз’яснення чи довідкову інформацію можна, звернувшись на урядову «гарячу лінію» за номером телефону 1545 у цілодобовому режимі та безкоштовно з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Lifecell.

Для підприємців діє урядова «гаряча лінія» за номером: 0-800-503-045.

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»: +38(044)284-19-15.

Оформити звернення можна також через веб-сайт Урядового контактного центру за адресою: www.ukc.gov.ua


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-