Пасажири не знають, як захиститися від нахабства водіїв громадського транспорту - Урядовий контактний центр

Пасажири не знають, як захиститися від нахабства водіїв громадського транспорту - Урядовий контактний центр

511
Ukrinform
Безпека дорожнього руху - одна з найактуальніших соціально-економічних проблем нашого часу, адже щодня на українських автошляхах реєструються десятки дорожньо-транспортних пригод, внаслідок яких гинуть і травмуються люди, а понівечені вантажі завдають збитків економіці країни. 

За таких умов надзвичайно важливою є роль державного управління безпекою на транспорті. Так, 10 вересня 2014 року була утворена Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека). Одним з основних завдань Служби є реалізація державної політики з питань безпеки на автомобільному транспорті загального користування, міському електричному, залізничному транспорті та у сфері безпеки на морському та річковому транспорті.

Нещодавно в Укртрансбезпеці підбили підсумки роботи за вісім місяців поточного року. За інформацією керівництва Служби, значна увага приділялася сучасним інноваційним проектам, над запровадженням яких нині працює Укртрансбезпека. Зокрема, це пілотний проект з використання інспекторами Служби під час рейдових перевірок відеореєстраторів. Ще один проект – це запровадження електронного кабінету перевізника, який є ключовим моментом проекту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах». Його мета – трансформація дозвільних процедур у більш прозорі і прості форми. Найголовніше – усунути контакт: працівник – потенційний перевізник. Тільки у цьому випадку корупційний фактор значно мінімізується. Крім цього, це нормальна європейська практика, адже в Європі ніхто вже в чергах не стоїть. Голова Укртрансбезпеки закликав перевізників дотримуватися хоча б мінімальних правил перевезення вантажу, оскільки збитки від руху дорогами надмірно завантажених вантажівок сягають майже 3 мільярдів гривень.

Стосовно водного транспорту, то громадянам варто знати, що майже два десятиліття на водних шляхах практично не проводились ефективні заходи контролю, що породило свавілля у бізнесі, який працює на цьому ринку.

Як повідомили Укрінформу в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр), з початку 2017 року на урядову «гарячу лінію» надійшло майже 5 тисяч звернень з питань автомобільних шляхів і транспортного обслуговування.

Загалом скарги громадян стосувалися: незадовільного стану доріг, їх будівництва та ремонту, регулювання дорожнього руху, поведінки водіїв та їхніх дій на дорогах, якості перевезення в транспортних засобах та експлуатації в неналежному технічному стані.

Так, наприклад, житель м. Чернівці зателефонував на урядову «гарячу лінію» і повідомив про те, що на одній з вулиць міста асфальтне покриття зруйновано настільки, що на дорозі утворилися ями, діаметр яких сягає 30-40 см, а глибина – 20 см. Це створює значні незручності для водіїв автотранспорту, оскільки через такі ями транспорт зазнає пошкоджень. Чоловік просив сприяння у відновленні асфальтного покриття. Чернівецька міська рада розглянула дане звернення і вжила всіх заходів для усунення цієї проблеми. У відповіді заявнику було повідомлено, що роботи з поточного ремонту асфальтобетонного покриття виконано.

Громадянка з м. Олександрія повідомила працівникам урядової «гарячої лінії» про те, що на одному з перехрестів не працює світлофор, що наражає на небезпеку жителів міста, оскільки через швидкий транспортний рух дорогу перейти неможливо. Жінка просила сприяння у негайному ремонті світлофора. Після розгляду звернення Олександрійською міською радою Кіровоградської області робота світлофора була відновлена.

Мешканка м. Миколаїв звернулася на урядову «гарячу лінію» з проханням встановити дорожній знак або нанести дорожню розмітку напроти одного із супермаркетів міста, оскільки пішоходи не можуть перейти дорогу через інтенсивний автомобільний рух. Заявниця повідомила, що з цього питання неодноразово зверталася до Департаменту житлово-комунального господарства, але воно так і не було вирішено. Це звернення було передано на розгляд у Миколаївській міській раді, після чого розмітка була нанесена протягом кількох днів.

Чимало скарг громадян на дії працівників транспортної галузі зареєстровано фахівцями урядової «гарячої лінії». Більше, ніж нахабство та грубість водіїв, громадян обурює разюча байдужість деяких чиновників, які залишаються глухими до їхніх прохань та скарг.

Наприклад, пенсіонерка (інвалід ІІ групи) звернулася зі скаргою на водія міжміського маршрутного автобуса «Київ – Яблунівка». Жінка повідомила, що він відмовився перевозити її на пільговій основі як особу з інвалідністю. Заявниця зазначила, що водій змусив її вийти на зупинці, а також спілкувався грубо та вживав нецензурну лайку.

Учасник бойових дій (перебував в зоні АТО), звернувся зі скаргою на водія автобуса сполученням «Нікополь – Запоріжжя». Заявник повідомив, що він сів у вказаний автобус у м. Марганець та пред’явив водію посвідчення УБД, проте водій змушував чоловіка вийти з салону автобуса, використовуючи у його бік нецензурну лексику.

За результатами розгляду в Укртрансбезпеці повідомили, що з метою об’єктивного вивчення випадків некоректного поводження водіїв з пасажирами пільгових категорій звернення надіслані міжрегіональним управлінням Укртрансбезпеки. В разі виявлення порушень будуть вжиті заходи реагування відповідно до законодавства.

Водії мають пам’ятати, що кожен громадянин заслуговує на доброзичливе ставлення у громадському транспорті, а кожен чиновник повинен знати, що кожна людина має отримати відповідний захист, коли її права порушуються!

За період з 22 по 28 вересня 2017 року на урядову «гарячу лінію» надійшло 40 тисяч 407 дзвінків, а також 837 звернень зареєстровано через Інтернет.

 Отримати відповідь, роз’яснення чи довідкову інформацію можна, звернувшись на урядову «гарячу лінію» за номером телефону 1545 у цілодобовому режимі та безкоштовно з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Lifecell.

Для підприємців діє «гаряча лінія» за номером: 0-800-503-045.

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»: +38(044)284-19-15.

Оформити звернення можна також через веб-сайт Урядового контактного центру за адресою: www.ukc.gov.ua


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-