Рятувальники дбають про обізнаність підлітків – Урядовий контактний центр

Рятувальники дбають про обізнаність підлітків – Урядовий контактний центр

Укрінформ
Внесок працівників Державної служби України з надзвичайних ситуацій є безцінним для нашої країни, адже їхнє головне завдання – захист людей, а відтак і держави.

День рятівника щорічно відзначається в Україні 17 вересня, починаючи з 2008 року. Це свято важливе не лише для професійних фахівців ДСНС, але й для громадян, які допомагають у справі ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, тим самим захищаючи життя і здоров'я людей.

Так, урядом було схвалено Стратегію реформування системи Державної служби України з надзвичайних ситуацій (розпорядження №61-р 25.01.2017 р.). Прийняття даного рішення сприятиме створенню сучасної ефективної системи запобігання надзвичайним ситуаціям та профілактики пожежам. Реалізація Стратегії, що розрахована на три роки, має забезпечити достатній рівень безпеки населення, захищеність територій, об’єктів економіки від загроз природного і техногенного характеру, підвищить ефективність функціонування сил цивільного захисту.

Працівники ДСНС дбають і про обізнаність молодих українців. В рамках Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності рятувальники завітали до однієї зі шкіл Київщини. Працівники Служби порятунку підготували для дітей розповідь про правила безпеки, яких потрібно дотримуватись, аби попередити виникнення пожежі в побуті та при користуванні електроприладами. Тобто потрібно було докладно розповісти, навчити, як діяти, пояснити, що важливо все робити швидко, адже у момент небезпеки такі знання незамінні. Рятувальники також розповіли і про дії при виявленні вибухонебезпечних предметів. Отже, не розгубитися в умовах надзвичайної ситуації – це головна складова успіху. І від цієї зустрічі діти отримали разом із необхідними знаннями багато вражень та пообіцяли рятувальникам дотримуватися основних правил безпеки і ніколи не гратися з вогнем.

Як повідомили Укрінформу в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр), з початку 2017 року на урядову «гарячу лінію» надійшло близько 100 звернень з питань надзвичайних ситуацій.

Звернення стосувалися: локалізації і ліквідації пожеж, що поширювалися по будинках, лісах, лісосмугах, сміттєзвалищах, торф’яниках; усунення причин скупчення диму, утилізації небезпечних предметів та матеріалів, знешкодження снарядів, евакуації людей з небезпечних місць.

Стурбована жителька м. Маріуполь повідомила фахівцям урядової «гарячої лінії», що через займання сухостою загорілися житлові будинки по одній з вулиць міста. Громадянка наголосила, що працівники ДСНС м. Маріуполь не мають можливості загасити пожежу через нестачу води, тож жителі будинків вимушені самостійно допомагати їм підручними засобами. Жінка просила вжити заходів щодо локалізації та ліквідації пожежі житлових будинків. За результатами розгляду звернення Перший заступник Голови Державної служби України з надзвичайних ситуацій особисто повідомив, що сигнал про пожежу надійшов до оперативно-координаційного центру Головного управління ДСНС України у Донецькій області 13 серпня 2017 р. о 12 год. 38 хв. У зв’язку з тим, що на час виклику всі пожежно-рятувальні підрозділи м. Маріуполь знаходились на гасінні пожеж у зоні відповідальності, на пожежу було направлено два резервних розрахунки на пожежних автоцистернах, які прибули до місця пожежі о 12 год. 56 хв. Водночас додатково було залучено чотири цистерни КП «Зеленбуд» для підвозу води та три пожежні автоцистерни пожежно-рятувальних підрозділів, які завершили роботу на інших пожежах. У результаті дій  рятувальників пожежу було ліквідовано  о 17 год. 29 хв.

Жителька с. Кам’яна Гора, що на Рівненщині, зателефонувала на урядову «гарячу лінію» з проханням вжити заходів для гасіння пожежі на торф’яниках неподалік села. За словами жінки, торф горить вже тривалий час, і майже щоранку все село накриває димом, внаслідок чого у мешканців ускладнюється дихання. Пожежники вже декілька разів намагалися зупинити пожежу, але безрезультатно. Дане звернення було передане на розгляд ДСНС України. Після зворотного зв’язку із заявницею фахівцями урядової «гарячої лінії» було встановлено, що через декілька днів після звернення пожежу було повністю ліквідовано.

Громадянка з м. Бердянськ зателефонувала на урядову «гарячу лінію» та повідомила, що під час її відпочинку на одному з приватних пляжів міста був знайдений снаряд часів Другої світової війни. Жінка зазначила, що директор пляжу одразу ж викликав працівників поліції, які загородили територію навколо даного об’єкту та залишили чергових. Заявниця поскаржилася, що снаряд лежить на пляжі вже цілу добу та несе пряму загрозу життю оточуючих. Розглянувши дане звернення в ДСНС України, громадянці подякували за активну громадську позицію та небайдужість до випадків виявлення підозрілих предметів, а також проінформували, що снаряд було знешкоджено в день звернення. Цю інформацію підтвердила заявниця під час зворотного зв’язку.

Фахівцями урядової «гарячої лінії» було також зареєстровано чимало подяк працівникам Державної служби з надзвичайних ситуацій.

Так, заявниця, яка має інвалідність ІІІ групи, висловила подяку працівникам ДСНС м. Суми. Громадянка потрапила у скрутне становище, у зв’язку з тим, що через ускладнення ситуації на сході України була вимушена терміново виїхати з Донецької області до м. Суми. Працівники ДСНС миттєво відреагували на дзвінок і допомогли жінці вирішити питання з місцем ночівлі, а також продовжували надавати допомогу і надалі.

Жінка з м. Маріуполь висловила подяку бригаді №25 пожежної частини Іллічівського району міста, яка своєчасно і на високому професійному рівні вжила заходів щодо ліквідації пожежі.

Житель столиці звернувся на урядову «гарячу лінію» з проханням висловити подяку пожежній частині № 9 м. Київ за своєчасну та швидку локалізацію пожежі, що сталася 16.04.2017р. у зв'язку із загоранням сміття у підвальному приміщенні будинку за адресою проживання заявника. Чоловік також зазначив, що працівники частини вчасно вивели людей з будинку та надали їм допомогу.

Урядовий контактний центр, у свою чергу, вітає усіх рятівників із професійним святом, бажає сил та наснаги в роботі.

За період з 8 по 14 вересня 2017 року на урядову «гарячу лінію» надійшло 63 тисячі 119 дзвінків, а також 978 звернень зареєстровано через Інтернет.

Отримати відповідь, роз’яснення чи довідкову інформацію можна, звернувшись на урядову «гарячу лінію» за номером телефону 1545 у цілодобовому режимі та безкоштовно з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів: Київстар, Lifecell, Vodafone Україна.

Для підприємців діє «гаряча лінія» за номером: 0-800-503-045.

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»: +38(044)284-19-15.

Оформити звернення можна також через веб-сайт Урядового контактного центру за адресою: www.ukc.gov.ua

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-