Забезпечення зайнятості населення – основа економічного зростання держави – Урядовий контактний центр

Забезпечення зайнятості населення – основа економічного зростання держави – Урядовий контактний центр

709
Ukrinform
Питання зайнятості населення - завжди актуальні для громадян. Тож скорочення робочого штату, пошук нової роботи, реєстрація у центрі зайнятості та інші питання цієї сфери дуже турбують українців. І щоб забезпечити права робітників, уряд докладає максимум зусиль.

Зокрема, парламентом було ухвалено Закон «Про внесення зміни до статті 42 Кодексу законів про працю України щодо захисту трудових прав працівників передпенсійного віку», згідно з яким працівникам, яким залишилось три роки до пенсії, будуть надані додаткові гарантії. Тож люди передпенсійного віку при скороченні штату матимуть переважне право залишитись, адже саме таких робітників частіше за все звільняють роботодавці. Та, виявляється, знайти нову роботу в поважному віці - нелегка справа.

Окрім цього нововведення, громадянам, які стають на облік у центр зайнятості за два роки до пенсії, тепер буде збільшено тривалість допомоги з безробіття до 720 календарних днів. Але виплати надаватимуться лише при сприянні працевлаштуванню й участі у відповідних заходах.

Як повідомили Укрінформу в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр), впродовж 2016 року на урядову «гарячу лінію» надійшло майже 4 500 звернень щодо зайнятості населення. Зокрема, були зафіксовані проблеми з перерахуванням коштів допомоги по безробіттю на рахунки безробітних. Водночас, центрами зайнятості нарахування та подання платіжних доручень до територіальних управлінь Казначейства надавалися у встановлені строки. Через нестабільну роботу Єдиної інформаційно-аналітичної системи у 2016 році були проблеми у здійсненні операцій з надання та поновлення статусу, призначення допомоги по безробіттю, що спричинило збільшення скарг стосовно якості послуг Державної служби зайнятості.

А з початку 2017 року, з майже 900 звернень від громадян з питань зайнятості населення, близько 400 надіслано на розгляд до органів виконавчої влади стосовно сприяння у працевлаштуванні, у тому числі щодо реєстрації у центрах зайнятості. Переважно звернення надходили від заявників з Дніпропетровської, Івано-Франківської, Харківської областей та м. Київ.

Досить часто громадянами порушувалися питання стосовно зміни порядку реєстрації у центрі зайнятості осіб, які є членами особистих селянських господарств. Питання призначення та виплати допомоги по безробіттю містилися у 41% повідомлень. Зокрема, безробітні потребували підвищення мінімального розміру допомоги згідно зі зміною розміру мінімальної заробітної плати.

На урядову «гарячу лінію» звернулася заявниця з м. Вінниця стосовно відмови у реєстрації в Барському районному центрі зайнятості Вінницької області, тому що вона є членом особистого селянського господарства. З метою з’ясування обставин, що призвели до звернення, заявницю було запрошено до райцентру зайнятості, де під час бесіди з директором центру їй роз’яснено порядок реєстрації безробітних членів особистих селянських господарств. Разом з тим їй повідомлено про необхідність подання довідки про припинення ведення особистого селянського господарства або вихід із такого господарства, після чого вона може зареєструватись як безробітна у центрі зайнятості. Тож питання вирішено у повному обсязі, про що повідомила сама заявниця та зареєструвала подяку фахівцям і урядової «гарячої лінії», і центру зайнятості за сприяння у розгляді її звернення.

Мешканець м. Вишгород Київської області, який перебуває на обліку у Вишгородському районному центрі зайнятості, поскаржився щодо неповної виплати допомоги по безробіттю. Після розгляду звернення Київським обласним центром зайнятості були надані вичерпні роз’яснення та повідомлено про те, що кошти у повному обсязі перераховані на його картковий рахунок. Заявникові також роз’яснено, що період, за який здійснюється поточне нарахування допомоги по безробіттю, обмежується датою, яка передує дню останнього відвідування безробітним центру зайнятості, де він зареєстрований. Допомога по безробіттю нараховується подекадно: з 1 по 10, з 11 по 20, з 21 по останнє число місяця включно.

Позитивно вирішено питання заявника з м. Кропивницький, який скаржився на невиплату йому допомоги по безробіттю через проблеми з програмним забезпеченням у Кіровоградському міськрайонному центрі зайнятості. Після відновлення роботи Єдиної інформаційно-аналітичної системи Державної служби зайнятості заявникові проведено нарахування допомоги по безробіттю відповідно до дат відвідування центру зайнятості.

За період з 21 квітня 2017 року по 27 квітня 2017 року на урядову «гарячу лінію» надійшло 46 тисяч 92 дзвінка, а також 804 звернення зареєстровано через Інтернет.

Отримати оперативну відповідь, роз’яснення чи довідкову інформацію громадяни можуть, звернувшись на урядову «гарячу лінію» за номером телефону 1545 у цілодобовому режимі та безкоштовно як зі стаціонарних, так і з телефонів мобільних операторів (Київстар, Vodafone Україна, Lifecell).

Для підприємців діє «гаряча лінія» за номером: 0-800-503-045.

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»: +38(044)284-19-15.

Оформити звернення можна також через веб-сайт Урядового контактного центру за адресою: www.ukc.gov.ua


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-