Припинення підприємницької діяльності має відбуватись вчасно і без перешкод – Урядовий контактний центр

Припинення підприємницької діяльності має відбуватись вчасно і без перешкод – Урядовий контактний центр

1281
Ukrinform
Зміни у Податковому кодексі вплинули на підприємницьку діяльність в Україні. Нововведення у законодавстві зобов’язують фізичних осіб-підприємців сплачувати єдиний соціальний внесок навіть за фактичної відсутності діяльності. 

Саме тому в Україні спостерігається хвиля припинення підприємницької діяльності. Адже наразі щомісячні виплати ФОП перевищують 700 гривень, що є чималою сумою при відсутності прибутку.

Реєстрація та припинення підприємницької діяльності регулюється низкою документів: Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. №1128 «Про затвердження Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації», наказом Міністерства юстиції України від 6 січня 2016 р. № 5/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», а також іншими нормативно-правовими актами.

Як повідомили Укрінформу в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру, впродовж 2016 року та з початку 2017 року на урядову «гарячу лінію» надійшло чимало звернень, що стосувалися підприємницької діяльності фізичних осіб. Дана тематика турбує переважно громадян м. Київ, м. Львів, а також заявників з Дніпропетровської, Запорізької, Одеської та Харківської областей.

Звернення ж, які надійшли майже з усіх регіонів України, стосувалися державної реєстрації припинення підприємницької діяльності. Окрім не сприйняття нововведень щодо сплати єдиного соціального внеску, заявники скаржились на неналежну роботу реєстраційних служб місцевих державних адміністрацій, центрів надання адміністративних послуг в умовах масового закриття ФОП, низьку кваліфікацію персоналу, відсутність належної інформації тощо. Нарікання громадян викликали також затягування процедури закриття підприємницької діяльності органами Державної фіскальної служби.

Так, на урядову «гарячу лінію» з проханням посприяти в отриманні довідки про відсутність  підприємницької діяльності звернувся житель м. Київ. Документ необхідний заявникові для його надання до районного управління праці з метою оформлення соціальної допомоги по догляду за матір'ю. Звернення було розглянуто Державною податковою інспекцією у Святошинському районі ГУ ДФС у м. Київ, після чого питання чоловіка було вирішене, що підтверджено зворотним зв’язком.

Представник громадської приймальні районної організації партії «Солідарність» з м. Костопіль Рівненської області поскаржився, що працівники сектору державної реєстрації Костопільської РДА відмовляють підприємцям у закритті підприємницької діяльності у зв’язку із несправністю програмного забезпечення. Заявник зазначив, що з такою проблемою стикнулися майже десять підприємців. Звернення було опрацьовано Рівненською облдержадміністрацією. Після цього заявникові повідомили, що в день його звернення роботу сервера було відновлено та процедуру закриття підприємницької діяльності продовжено. Фахівці Урядового контактного центру з’ясували, що питання вирішено.

Заявник з м. Тернопіль повідомив на урядову «гарячу лінію», що йому було відмовлено у прийнятті документів для закриття державної реєстрації підприємницької діяльності, мотивуючи це тим, що робота Єдиного державного реєстру зупинена. Дане звернення розглянуто Головним територіальним управлінням юстиції у Тернопільській області, чоловікові надано відповідні роз’яснення щодо необхідності звернення до адміністратора філії державного підприємства «Національні інформаційні системи» Міністерства юстиції України. Зворотним зв’язком із заявником підтверджено, що питання було вирішено у день його звернення на урядову «гарячу лінію».

За період з 17 лютого по  24 лютого 2017 року на урядову «гарячу лінію» надійшло 46089 дзвінків, а також 943 звернення зареєстровано через Інтернет.

Отримати оперативну відповідь, роз’яснення чи довідкову інформацію громадяни можуть, звернувшись на урядову «гарячу лінію» за номером телефону 1545 у цілодобовому режимі та безкоштовно як зі стаціонарних, так і з телефонів мобільних операторів (Київстар, Vodafone Україна, Lifecell).

Для підприємців діє «гаряча лінія» за номером: 0-800-503-045.

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»: +38(044)284-19-15.

Оформити звернення можна також через веб-сайт Урядового контактного центру за адресою: www.ukc.gov.ua


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-