Держмитслужба ламає бюрократичні бар’єри - Урядовий контактний центр

Укрінформ
Реформування митної системи, яке здійснюється під гаслом "Обличчям до людей", має значно спростити процедуру проходження товару через кордон і таким чином зменшити нарікання громадян та підприємців на роботу митниці

Реформування митної системи, яке здійснюється під гаслом "Обличчям до людей", має значно спростити процедуру проходження товару через кордон і таким чином зменшити нарікання громадян та підприємців на роботу митниці.

Державна митна служба веде активну співпрацю з Урядовим контактним центром /Центр/, до якого упродовж цього року надійшло 109 звернень з митних питань з 24 регіонів країни, повідомили УКРІНФОРМу в Управлінні взаємодії з громадськістю цієї установи.

"Звернення, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію", ретельно розглядаються Держмитслужбою, кожному заявнику надається вичерпна відповідь. Вживаються заходи аби запобігти у подальшому виникненню небажаних ситуацій, подібних тим, з якими зіткнулися люди", – зазначили у Центрі.

Громадяни у своїх зверненнях зазначають, що прийняття нового Митного кодексу покращило організацію митного контролю, але залишаються проблеми у частині досягнення оперативності та якості роботи працівників митниці при переміщенні товарів через кордон.

Так, заявник з Рахівського району Закарпатської області звернувся на урядову телефонну "гарячу лінію" з проханням допомогти у переміщенні автомобіля з України до Чеської Республіки через Чопську митницю КПП "Тиса", оскільки отримав відмову від працівників митниці без пояснень. Фахівці Центру надіслали звернення до Держмитслужби. Департамент організації митного контролю та оформлення Держмитслужби повідомив, що транспортний засіб заявника під його керуванням вивезено за межі митної території України у зоні діяльності Чопської митниці.

Ветеран військової служби з м. Феодосія АР Крим звернувся з приводу звільнення від оплати митних платежів за контейнер з особистими речами, направлений з Росії до Феодосії у зв'язку зі зміною ним місця проживання. Держмитслужбою надано роз’яснення: обов’язковою умовою надання звільнення від оподаткування митними платежами у випадку заявника є його переселення і ввезення товарів не пізніше, ніж через 6 місяців від дня видачі заявнику документа, що підтверджує його право на постійне проживання в Україні. Водночас документально встановлено, що до моменту пересилання в Україну контейнера заявник уже проживав на території України. Отже, правові підстави звільнення від оподаткування митними платежами відсутні.

Питання вдосконалення митного контролю залишається відкритим для участі громадян. І щоб долучитися до цього, достатньо звернутися зі своїми пропозиціями на урядову телефонну "гарячу лінію" або веб-сайт Урядового контактного центру.

Загалом протягом тижня з 6 по 12 серпня 2012 року на урядову телефонну "гарячу лінію" звернувся 7901 заявник.

Урядова телефонна "гаряча лінія" працює за номером: 0-800-507-309, з понеділка по п'ятницю з 8 до 21 години, в суботу - з 8 до 19 години, крім неділі та святкових днів. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні.

Адреса веб-сайту Урядового контактного центру - www.ukc.gov.ua.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-