Кожне десяте звернення громадян на урядову «гарячу лінію» стосувалося пенсійного забезпечення

Укрінформ
Кожне десяте звернення із загальної кількості, що надійшли від громадян на урядову «гарячу лінію» з 28 травня по 3 червня поточного року, стосувалося актуальних питань пенсійного забезпечення

Кожне десяте звернення із загальної кількості, що надійшли від громадян на урядову «гарячу лінію» з 28 травня по 3 червня поточного року, стосувалося актуальних питань пенсійного забезпечення.

Про це УКРІНФОРМу повідомили в Урядовому контактному центрі, який приймає звернення громадян за безкоштовним номером: 0-800-507-309.

Зокрема, у зв'язку з трансляцією телепередачі «Уряд на зв'язку з громадянами» (спільного проекту Урядового контактного центру і Національної телекомпанії України), під час якої обговорювалися нові соціальні ініціативи щодо пенсійного забезпечення та їх впровадження, кількість звернень з даного питання збільшилась до 862 (за попередній тиждень - 511). «Найчастіше громадяни порушували питання, пов'язані з нарахуванням основного розміру пенсійних виплат (270), підвищенням пенсії (213), перерахунком пенсії (106), нарахуванням та виплатою доплат до пенсії (83), виплатою пенсійного забезпечення, призначенням пенсії, сплати внесків, обчисленням стажу роботи, достроковим виходом на пенсію, утриманнями з пенсії, оформленням свідоцтв та посвідчень», - зазначили у Центрі.

Минулого тижня чимала кількість звернень громадян стосувалась також питань соціального захисту населення. До Центру надійшло 637 звернень, у яких найчастіше порушувались питання порядку та умов отримання соціальних виплат (201), надання пільг (136), надання пільгового статусу (83), порядку отримання субсидій (28). Працівниками Центру авторам звернень надано за телефоном консультації та роз'яснення з питань соціального захисту населення (54), зокрема щодо отримання субсидії (21).

За звітний період отримано 512 звернень з питань комунального господарства. В основному, заявники звертались з проханнями про необхідність проведення ремонту житлових будинків. Зареєстровано 139 звернень щодо проведення ремонту дахів, стін, внутрішньобудинкових мереж житлових будинків від мешканців 21 регіону, у тому числі з Донецької (31), Дніпропетровської (29), Луганської (11) областей та м.Києва (20).

На урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 168 звернень від учасників ліквідації та осіб, які постраждали від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. У більшості випадків громадяни також піднімали питання пенсійного забезпечення. Переважна кількість звернень надійшла від громадян з Вінницької, Київської, Дніпропетровської, Луганської, Житомирської областей та м.Києва.

Актуальними для всіх категорій громадян були також питання компенсацій втрат заощаджень в Ощадбанку СРСР та компенсаційних виплат нащадкам вкладників. На урядову «гарячу лінію» за цей тиждень надійшло 100 звернень громадян щодо отримання компенсації. Значна частина заявників просила надати роз'яснення стосовно процедури реєстрації вкладників, причин відмови у виплаті компенсаційних коштів, цікавилась чинним законодавством з питання виплати компенсацій у випадку, якщо договір з Ощадбанком укладений у 1992-2002 роках, уточнювала контактні телефони Ощадбанку.

Найбільше звернень отримано від заявників з Одеської, Харківської, Кіровоградської, Дніпропетровської, Чернігівської областей, Автономної Республіки Крим.

За минулий тиждень отримано 13 скарг на неправомірні дії працівників регіональних відділень та контакт-центру Ощадного банку, наявність великих черг у касах відділень, а також на відмови проводити актуалізацію даних громадян через проблеми з програмним забезпеченням.

На урядову телефонну «гарячу лінію» надходили також скарги на дії службових осіб (192 проти 234 на попередньому тижні), зокрема недбале виконання службових обов'язків, перевищення влади та повноважень працівниками органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також службовими та посадовими особами підприємств, установ та організацій.

Громадяни продовжують звертатися зі скаргами на незадовільну організацію прийому громадян у територіальних органах Держземагентства: великі черги, повільне обслуговування, недостатня кількість працівників. Протягом тижня такі скарги стосувались відділів Держземагентства у Дергачівському районі Харківської області, Жовтневому районі Миколаївської області та у Києво-Святошинському районі Київської області.

У рамках проекту урядова «Гаряча лінія» - Діалог з малим бізнесом» надійшло 30 звернень з 16 регіонів, які стосувалися роз'яснення норм законодавства у сфері підприємницької діяльності, оподаткування, сплати внесків до Пенсійного фонду та скарг на дії посадових осіб.

Загалом на урядову телефонну «гарячу лінію» з 28 травня по 3 червня 2012 року надійшло 8 602 звернення від громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Для розгляду і реагування органам виконавчої влади надіслано 4 061 звернення, у тому числі для роз'яснення положень законодавства - 66. На 3 690 звернень громадяни отримали довідки та консультації від фахівців Центру.

Протягом тижня органами виконавчої влади опрацьовано 3 844 звернення, що надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію», у тому числі 3 753 розглянуто по суті порушених питань з внесенням у базу даних електронних копій відповідей заявникам, з них 569 вирішено позитивно.

На особливому контролі перебувають 112 звернень, що потребують термінового та першочергового розгляду. Протягом тижня органами виконавчої влади розглянуто 14 звернень, з них у 9 випадках питання вирішені повністю, що підтверджено зворотним зв'язком із заявниками. Вжито заходів для оперативного опрацювання та вирішення питань. Зокрема, Херсонська ОДА повідомила, що Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи вживає заходи щодо ліквідації наслідків стихійного лиха в м.Скадовськ Херсонської області.

Загалом за звітний період здійснено зворотний зв'язок у 719 випадках для з'ясування результатів розгляду органами виконавчої влади питань, порушених заявниками, які у більшості випадків стосувалися комунального господарства (169), соціального захисту населення (127), земельних відносин (68) та пенсійного забезпечення (64).

У 378 зверненнях питання вирішено позитивно, з них 321 вирішено повністю та 57 - частково. Найбільше звернень з позитивним вирішенням розглянуто: Луганською (83,8% від загальної кількості ними опрацьованих), Херсонською (76,9%), Львівською (70,6%) та Київською (70%) облдержадміністраціями, найменше - Міністерством юстиції (22,2%).

Залишилися невирішеними 341 звернення, з яких у 25 випадках заявники погодилися з отриманими роз'ясненнями, а в 310 - не погодилися. «Питання, порушені у зверненнях, не вирішуються через відсутність коштів, або вимагають вирішення лише в судовому порядку. У деяких випадках вказувалось на можливість вирішення питань після здійснення додаткових дій з боку органів влади, якими розглядались дані звернення», - пояснили у Центрі.

За вказаний період на урядову телефону «гарячу лінію» надійшли подяки: начальнику Балаклійського РВ ГУМВС України в Харківській області, працівникам Департаменту Державної служби охорони при МВС, працівникам відділення Ощадбанку (м.Вінниця, вул. Фрунзе, 24) та 34 подяки - працівникам Урядового контактного центру.

Телефонна «гаряча лінія» при Кабінеті Міністрів України працює за номером: 0-800-507-309, з понеділка по п'ятницю з 8 до 21 години, в суботу - з 8 до 19 години, крім неділі та святкових днів. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні.

Адреса веб-сайту Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-