Водолази повторно очистили дно на місці аварії танкера Delfi

Водолази повторно очистили дно на місці аварії танкера Delfi

Фото
Укрінформ
«Адміністрація морських портів України» (АМПУ) власними силами повторно обстежила морське дно і здійснила підйом залишків металевого брухту на місці затоплення танкера Delfi біля Одеси. 

Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба АМПУ.

Зазначається, що в операції було задіяне багатоцільове судно «СІ АНТ», що належить портофлоту адміністрації порту Південний.

Перед початком нинішнього купального сезону мерія Одеси звернулась до Одеської філії «АМПУ» з проханням провести повторне обстеження морського дна на місці аварії танкера Delfi для виявлення предметів, які можуть згубно впливати на екологію і становити небезпеку для любителів дайвінгу і взагалі для відпочивальників.

За словами начальника водолазної служби Одеської філії АМПУ Ігоря Любимова, група водолазної служби Одеського морського порту у складі 5 спеціалістів зі спорядженням вирушила у район пляжу Дельфін.

"По прибутті на місце, виставили відповідним чином судно «СІ АНТ», оснащене бортовим підйомним механізмом, і підняли усі предмети, які знаходились у заданому районі морської акваторії. Зокрема, були виявлені та підняті з води фрагмент борту, металева решітка, котушка з залишками кабелю, фрагменти трубопроводів, різні дрібні металеві предмети", - розповів Любимов.

Читайте також: Власник танкера Delfi має компенсувати 2,7 мільйона за ліквідацію наслідків аварії - суд

В АМПУ запевняють, що роботи виконані оперативно і на цей момент акваторія у місці, де знаходився танкер Delfi, приведена в належний стан і є цілком безпечною для відпочивальників і з точки зору екології моря.

Як повідомлялося, нафтосміттєзбирач «СІ АНТ» був побудований на Херсонському суднобудівному заводі для ДП «АМПУ» у 2016 році. Судно виконує функції санітара акваторії порту (збір лляльних і фекальних вод, різних типів сміття), а також буксира-кантувальника, постачальника і пожежника. «СІ АНТ» не має аналогів серед суден даного типу, що працюють у морських портах України.

Як повідомляв Укрінформ, 22 листопада 2019 року танкер Delfi сів на мілину біля узбережжя Одеси. Судновласник не дозволив екіпажу залишити судно, а рятувальні катери не могли підійти до нього через шторм. Також судно не мало належних реєстраційних документів.

Внаслідок витоку нафтопродуктів з борту судна сталося забруднення акваторії морського порту, аналізи інспекторів Держекоінспекції Кримсько-Чорноморського округу показали перевищення допустимої концентрації нафтопродуктів у морській воді у 157 разів. Через пів року судновласник запевнив Генпрокуратуру, що підніме судно і прибере з узбережжя за власний кошт. Однак не зумів виконати своїх зобов'язань протягом 9-ти місяців.

У липні-вересні 2020 року операція з підняття судна з мілини була виконана під управлінням АМПУ. У ній взяли участь Одеська філія АМПУ, компанія Бруклін-Київ та компанія Краншип. 10 вересня танкер перемістили до морського порту Чорноморськ.

Фото: uspa.gov.ua

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-