Логотип Донеччини об'єднає основні символи регіону - ОДА

Логотип Донеччини об'єднає основні символи регіону - ОДА

Укрінформ
Логотип нового бренду Донецької області, який розробляє облдержадміністрація, об'єднає основні символи регіону.

Про це у студії регіонального бюро телеканалу "Дом" у Краматорську розповіла директор Департаменту інвестиційно-інноваційного розвитку і зовнішніх відносин Донецької ОДА Оксана Головко, передає Укрінформ. 

Розробка бренду, яка проводиться з весни 2020 року, стартувала з урахуванням думок жителів області: анкетування пройшли понад 9000 осіб, а результати опитування були передані робочій групі при ОДА, до якої увійшли фахівці, необхідні для такої роботи.

"Це архітектори, скульптори, художники, культурологи, історики, і ті, хто співпрацює з громадськими організаціями. Після анкетування ми створили невеликі фокус-групи. Проводили зустрічі, консультації з громадськими організаціями Донецької області, з бізнесом регіону, з обласними чиновниками, які були стейкхолдерами з цього бренду", — сказала представниця ОДА.

Вона додала, що проміжним результатом були 10 версій бренду, однак остаточного варіанту, який був би прийнятий населенням на етапі обговорення, поки що немає.

За її словами, на цьому етапі склалися два варіанти логотипу майбутнього бренду. Перший — пов'язаний з ковилою, яка росте в степу.

"Символом степу завжди була ковила. Тому взяли за основу саме цей елемент ковили, який відкритий, який виглядає як вітрило, як данина Маріуполю, приморському місту. Там є сині лінії: відкритість, вільний вибір, свобода, простір. Свобода свого особистого вибору в житті", — підкреслила очільниця департаменту.

Читайте також: У Маріуполі презентували туристичний бренд Приазов’я

Другий варіант, за її словами, пов'язаний з механізмом самовизначення жителів Донецької області. Представниця ОДА зауважила, що для людей важлива їхня робота, власна справа, сім'я, емоції. Так у логотипі з'явилася літера "Д", яка позначає не лише назву регіону.

"Те, що є цінним для Донецької області, припечатано літерою "Д", яка тут вказана. І ці три цінності позначаються трьома основними точками цієї літери "Д": тобто, одна — Дім, друга — особистість (російською "Личность", буква "Л" ніби є в зображенні "Д" — ред.), третя — власна справа (Діло), безпосередньо дія", — розповіла Головко.

Вона додала, що зараз робоча група аналізує коментарі та пропозиції щодо представлених варіантів, однак пандемія істотно затримує роботу.

"Я впевнена, що в цьому році з'явиться можливий бренд Донецької області, який ми зможемо використовувати і який дійсно зображатиме мирну Донецьку область", — зауважила представниця ОДА.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-