Міст на ДніпроГЕС після реконструкції може стати двоярусним

Міст на ДніпроГЕС після реконструкції може стати двоярусним

Укрінформ
Европейські та світові компанії мають визначити заходи, які дозволять подовжити термін експлуатації ДніпроГЕС мінімум на 50 років. В Укргідроенерго прогнозують, що гребля може змінитись, а міст стати двоярусним.

Про це сьогодні під час візиту до Запоріжжя сказав генеральний директор ПрАТ «Укргідроенерго» Ігор Сирота, повідомляє кореспондент Укрінформ.

Також він додав, що масштабна реконструкція гідроспоруди має розпочатись не пізніше ніж за три роки. «Ми мали розмову з проєктантами — не факт що міст буде такої конфігурації, може він буде двоярусний: дві смуги в одну сторону, дві - в іншу. Консоль 1977 року треба змінювати. Дуже велике навантаження на консоль. Проєктанти будуть вирішувати», - сказав Сирота.

Голова «Укргідроенерго» нагадав, що під час візиту Президента Зеленського до Запоріжжя, він наголосив, що відомство готове взяти на себе відповідальність і виконати ремонтні роботи, але гребля зможе працювати ще не більше ніж 2 — максимум 3 роки.

«Необхідно щоб нам дали можливість провести повну реконструкцію. Ми повинні змінити всі кранові балки, підтримуючі опори, навісну консоль. Коли це будувалось, були інші розрахунки, інша кількість транспорту з іншими ваговими категоріями. З 2015 року очікуємо можливість для того, аби провести повну реконструкцію і модернізацію об’єкту. Ми відповідаємо не тільки за дорожнє покриття, ми відповідаємо за надійну експлуатацію ДніпроГЕС», - зазначив Сирота.

Він також додав, що «Укргідроенерго» запросило фахівців з Європи, світову компанію, яка моніторить експлуатацію гідроспоруд. Зараз стоїть завдання — визначити, що необхідно зробити, щоб «дати життя» ДніпроГЕС, як мінімум ще на 50 років.

За попередніми підрахунками, на реконструкцію необхідно більше мільярда гривень. Сирота стверджує, що «вистачить 2 роки для того, аби зробити повну масштабну реконструкцію, і мінімум на 50 років забути про якісь проблеми на цьому об’єкті».

На ремонт автодорожнього покриття, який триває наразі, витратили майже 100 млн гривень. За словами Сироти, це — не бюджетні кошти. «Це не бюджетні кошти. Нам прийшлося вилучити з інших заходів, які є плановими, але не терміново-аварійними», - розповів гендиректор «Укргідроенерго».

Читайте також: Рух важкого транспорту через ДніпроГЕС заборонять після ремонту

Він наголосив, що під час заміни дорожнього покриття підрядники виявили, що стан плит, які лежать в основі мостового переходу, незадовільний. Плити, що були укладені ще у 1932 році, тріснули через велике навантаження. «Коли відкрили частину асфальтобетону, то побачили тріщину 500 метрів. Ми закупили метал 250 тонн товщиною 3 см, будемо різати його і анкерити з двох сторін, щоб укріпити тріщину», - пояснив очільник «Укргідроенерго», та пояснив, що «не можна проблему закрити асфальтом».

Як повідомлялось, після завершення ремонтних робіт «Укргідроенерго» планує заборонити проїзд важкогабаритному транспорту через греблю ДніпроГЕС.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-